פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי מריה צוקנוב, היום בבדיקת חשבונות שמתי לב לחיוב חריג בגין שרותי בזק - בחשבון הופיעו 3 בעיות - 1) במקום קו קל "מבצע 200 דקות";2) חיוב בגין שרותי אנטיוירוס שלא הזמנתי ולא הסכמתי ו-3) חיוב בגין תמיכה לשירות BNET שכמובן, לא הזמנתי ולא הסכמתי.
פניתי למוקד 199 כדי לצורך הבהרות ותיקון טעויות, דיברתי עם נציגה בשם רותם, ולהלן סיכום השיחה:
1) כפי שהסבירה לי רותם, שינוי מסלול של קו בזק שברשותי מקו קל קבוע למצבע בוצע בתאריך 10/03/11 בשעה 15:44 על ידי נציג מכירות שיזם שיחת טלפון לקו בזק.
דרשתי להחזיר מצב לקדמותו ולבצע התחשבנות נכונה מרגע השינוי אך ניתקלתי בסירוב-רק חודש אחד בלבד אחורה.
אין רישום במרשמי המחשב של בזק עם מי שוחח נציג מכירות, ואני בתאריך זה ובשעה זאת הייתי בעבודה באשדוד, ולא יכלתי לענות ולהסכים לשינוי מסלול.
2) בקשר לשירות אנטיוירוס הוסבר לי שאני הסכמתי לו כאשר ביצעתי שידרוג מהירות גלישה בדצמבר 2011. בפירוט מסלול אליו הצטרפתי שקיבלתי במייל מבזק אין אפילו רמז לשירות אנטיוירוס ומחיר שלו.
3) תוך כדי שיחה לא הגענו לבירור באיזה תאריך צורפתי לשירות BNET, אך הוא הופיע גם מחודש 03/11 ואני לא הזמנתי ולא הסכמתי לשלם עבורו. וכמובן בפירוט מסלול שידרוג מהירות גלישה אליו הצטרפתי ב-12/11 לא מופיע שרות BNET ומחיר שלו. במעמד שידרוג מהירות שידרגתי גם את הראוטר - היום הוסבר לי על ידי רותם כי ביטול שרות BNET מבטל גם אחריות על ראוטר - מדוע בביצוע עסקה לא מיידעים את הלקוח כי מלבד מחיר של המכשיר עליו לשלם סכום נוסף לבזק עבור אחריות. וללא תשלום זה אין אחריות?
לא ברור לי כיצד בזק מרשה לעצמה בקלות כזאת להתייחס לכסף שלי לחייב כרטיס אשראי ללא אישור של מורשה חתימה ומסרתם לתקן את הטעות אם נפלה.
נא טיפולך בדחיפות.
בתודה מראש
צוקנוב מריה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה