פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חויבתי בכרטיס האשראי בסכום הזוי מבלי שאף אחד בשירות לקוחות ידע להסביר למהat c נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1 בתאריך .11.12.20011 דיבתרתי עם מיטל משירות לקוחות וביקשתי לבצע הקפאה לאינטרנט מתאריך.20011 11.12... עד 31.01.20012 (הייתי מנויה רק באינטרנט) 2 בתאריך 8.02.20012 עשיתי ניידות לקו הטלפון הגיע טכנאי ונתן לנו מספר זמני 04-8413270 אך הפלא ופלא המספר לא עבד לא היה לנו לא טלפון ולא אינטרנט בתאריך 13.02.2002 הגיע טכנאי חוץ והחליף את לוח הבקרה מחוץ לבית וקיבלנו חזרה את מס הטלפון הקבוע שהיה לנו 04-8411659 .לפני הניידות סיכמתי עם מזל משירות לקוחות על התעריפים הבאים: קו טלפון 600 ד" 64.90 לח' חצי שנה ראשונה התקנה חד פעמית68 ש' אינטרט 2.5 מגה 70ש' לחדש לאור כל הבעיות החליטו בשירות לקוחות להעניק שבוע נוסף אינטרנט חינם. כל הסכומים כוללים מע"ם שלחו לי חשבונות הזויים ע"ס 370.8 ש' אחרי כן כל מיני זיכויים שאף אחד לא ידע להסביר בסוף עשו טובה וגבו מהבנק 230.29 ש' לפי חשבון פשוט הגביה היתה צריכה להיות בסך 91.75 ש' 64.קו טל'+68ש'התקנה=132.90 לשנה לתקופה 91.75ש' בל נשכח שלא היה אינטרנט. אני דורשת זיכוי נוסף בסך 138.50 ש' לא אלעיט אותכם באלפי הטלפוני ושעות ההמתנה על הקו עם נציגי השירות לנסות לאתר את הבעיה הוצאות ה - פלפון של אלפי ד' שיחה ומריטת עצבים מאחר והיינו מנותקים גם בטל' וגם באינטרנט עלי לציין כי כל זה היה אחרי העדרות ממושכת מהארץ והיו לנו הרבה סידורים שנדחו ולבסוף צץ גם הטירטור הכספי אשר שבר אותי וגרם לי לחוסר אונם משבע
עצבנות ,חוסר אונים,ימי של מתח וביזבוז זמן וטלפונים להבהיר את הבלגן שעשו בחשבוני סוג הנזק :
תיקון מיידי של חיוב ההשבון בתקווה שהבלגן יפסק אחת ולתמיד פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה