|
|
|
|
|
|
טפול בעמוד טלפון של בזק שנפגע בתאונה |
נושא התלונה: |
נאדרה נעום |
שם/כינוי: |
יום חמישי 08 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
קריות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בשעות הערב פגעה משאית בעמוד של חברת בזק שממנו אנחנו מקבלים שרותי אנטרנט וטלפון לציין שאנחנו משרד תיירות וכל העבודה מתבצעת דרך האינטרנט .
באותו יום דברנו עם החברה לדווח להם על התקלה ובחברה הודיעו לנו שאין להם מספיק כח אדם שיטפל בבעיה בקשו שנתקשר למחרת ,למחרת בשות הבוקר דברנו שוב עם החברה וקבלנו אותה תשובה אין מספיק כח אדם ויום שישי אנחנו עובדים עד השעה 13 תדברו אתנו ביום ראשון בבוקר ,ביום ראשון חזרנו ודברנו איתם קבלנו אותם תשובות והיום יום שני עונים לנו באותה תשובה שאין להם אפשרות לטפל בבעיה בימים הקרובים ואולי זה יקח שבועות עד שיטפלו בבעיה .
ובקשו שנמתין ליד הטלפון והם יחזרו אלינו ועדיין אין שום תשובה מבזק והם דוחים אותנו שהבעיה בטפול וזה יקח הרבה זמן עד שיטפלו בבעיה .
בנתיים המשרד מושבת הלקוחות לא יכולים לדבר איתנו ואין לנו שום גישה לאיטרנט על מנת לטפל בהזמנות קודמות .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טפול דחוף בבעיה ופצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|