פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מצד נציגה< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אבינועם כהן, ת.ז 038784336 עם מספר הזמנה 40563521
בתאריך ה11.3.12 דיברתי עם נציגה בשם רעות, ביקשתי להצטרף לשירות האינטרנט של בזק, סגרתי עסקה עם הנציגה, היא מבחינתה הבטיחה תיאום ציפיות וחזרה עד שעה אליי,הדבר לא קרה, פניתי בערב אליה בSMS, חזרה אליי "יצאתי מהעבודה בגלל סיבות אישיות,תואם לך טכנאי ליום רביעי בבוקר,אם יוכלו להקדים יקדימו" הסברתי לה שאני לא יכול ברביעי בבוקר ולמה היא צריכה לחכות מפניה של אליה בכדי שאדע זאת?
לא מתאמים? רשמה לי חזרה בSMS "מחר אתקשר בבוקר לתיאום מחדש" כמובן שלא פנתה, ניסתי לתפוס אותה היום, היא לא ענתה לSMSהיום וגם לא ענתה לשיחותממני, ב18:55 פניתי לנציגת שירות במוקד 199, להפתעתי, הטכנאי היה אמור להגיע מחר בבוקר כאשר אף אחד מאתנו לא בבית(נציגה לא טיפלה כפי שהובטח),עכשיו דחו לנו את זה ליום ראשון, מה שמשאיר אותנו שבוע בלי אינטרנט, בימים חדשים אלו של תחרות בשוק , לחברה כבזק אין מקום לשירות לקוי מהסוג הזה, אני לא לקוח את הנציגה הזו כשיקוף לחברה כולה, אך מצפה מחברת בזק לדאוג לכך שמקרים כאלה לא יקרו יותר ושימצאו את המקום לשנות את ההרגשה שלי.
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה