פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול רשלני בתלונה על ליקוי בקו טלפון נושא התלונה:
שוירמן יוסף שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול (12.03.2012 ) בטלפון וגם בקו הפקס נשמעו רעשים מייד עם הרמת השפופרת. כמו כן שמעת שיחות של אחרים. פניתי לשרות 166 וכאשר סוף סוף הגעתי לגברת בשרות הטכני, היא "בדקה" את הקו והודיעה ש"הכל בסדר" והליקוי בפקס שלי. תסריט זה חזר על עצמו עוד פעמיים. הבוקר הצלחתי להגיע טלפונית לאיש נחמד אשר בדק באופן מקצועי את הבעייה ואכן איתר ליקוי בארון סעף. האיש שלח טכנאי ובשעה 15:00 תוקנה התקלה לשביעות רצוני המלאה והנני מציין לשבח את פעילותו של האיש אשר פתר הבעייה.

מאידך אני מציין בחומרה רבה י את הגישה המזלזלת והמעליבה השל שלושת הגברות אשר לא התייחסו ברצינות ללתלונה שלי ובמקום לסייע האכילו אותי כחש.

למען הסדר הטוב עלי לציין שהנני מהנדס חשמל ובקרה בעל נסיון של שנים רבות כמנהל תשתיות במפעל בטחוני גדול. אתם יכולים לנחש את גילי מאחר ובצעירותי עבדתי כמתלמד בשרות הטלפון של ממשלת המנדט.

האם זוהי שיטת השרות של חברת בזק?
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה