פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו הטלפון של בזק ניתק ולקח להם יותר משבוע להגיע לתקן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בתאריך 4/3/2012 הגעתי הביתה וגיליתי שקו הטלפון של בזק מנותק. נותרתי ללא קו בזק וללא אינטרנט. חשבתי שאולי זה רק המפצל שהיה קצת עקום אז הלכתי למחרת לקנות חדש (בבזקזטור באבן גבירול). זה לא עזר. התקשרתי לבזקבינלאומי, והם הפנו אותי לבזק.
בבזק אמרו לי ב 6/3/12 שבגלל הגשמים הטכנאים מאוד! לחוצים עם עבודה ולכן לא יוכלו להגיע לפני ה 12/3. אבל ממנו הבנתי שאת שעות העבודה שלהם הטכנאים לא שינו והם עובדים עד 17:00.
הייתי יותר משבוע ללא קו בזק וללא אינטרנט המשמש אותי גם לעבודה מהבית.
כאשר הטכנאי הגיע הסתבר שהם נגעו בקופסא ולא שמו לב שקו הטלפון שלי ניתק.
תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני מבקשת גם קיזוז של הכסף מבזק ובזק בינלאומי על התקופה הזו וגם על עוגמת הנפש שהותירה אותי מנותקת במשך יותר משבוע פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה