פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת בזק מדריך עסקי באינטרנט B144 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביולי 2011 פנו אליי מחברת בזק לפרסם דרכם את העסק שלי דרך האינטרנט הוסבר לי כי אני צריכה לשלם סכום של 99 ש"ח בלבד ואני מקבלת אתר ופרסום ב-5 ישובים בארץ.לאחר חודש אני מקבלת חשבונית על סה"כ למעלה מ600 ש"ח עבור פרסום זה, שביררתי מול נציגה נאמר לי שאני צריכה בנוסף ל99 ש"ח לשלם עבור כל צפיה בכרטיס לקוח ביקשתי מייד לנתק ושאני לא מעוניינת להמשיך כי זה לא מה שסוכם וביקשתי להאזין לשיחת המכירה ,לאחר כחודש חזרתי אליהם לראות מה נסגר עם השיחה בזמן הזה לא הפעלתי את אתר האינטרנט ואני מחויבת לא תמורה הם יצרו אתר על דעת עצמם ללא שיתוף פעולה איתי הוא חומרים שמסרתי להם ,ובנוסף הבנתי שאני משלמת על כל כניסה לאתר ושהצופה רואה אותי באותו הדף לא אדם שנכנס צפצפי לכרטיס לקוח שלי, רמאות לשמה. לאחר שלושה חודשים של טיפול וטלפונים פעם בשבוע הוסבר לי שהשיחה תקינה והכל כשורה , ביקשתי לדבר עם מנהל בכל אחד מהשיחות ועד היום לא דיברתי עם מנהל תמיד נאמר לי שהוא לא נמצא ושיחזור אליי .
לפני כחודש וחצי שהבנתי שלא עוזר לי הטיפול מול המחלקה שלחתי מכתב לפניות הציבור של בזק לראות אם הם יכולים לעזור לי והוסבר לי שיחזרו אליי עד 21 יום שכמובן גם זה שקר אף אחד לא חזר אליי.
במהלך השבועיים האחרונים אני מתקשרת יום יום למחלקת המדריך העסקי של בזק ושואלת מתי יחזרו אליי כל יום אומרים לי שהיום ואם לא מחר אני יחזור ואף אחד לא חוזר אליי מנפנפים אותי מזלזלים בי וגורמים לי לנזק כספי גדול בכל הזמן הזה אני ממשיכה לשלם לחברת בזק כל חודש כמו שעון על כלום כי אני לא קיבלתי שום דבר בתמורה מזה חודש יולי 2011 .היום שלחתי מכתב משרד המנכ"ל והסמנכ"ל בזק וגם אף אחד מחברת בזק לא חזר אליי .
בשמונה חודשיים האחרונים אני הגעתי להתעללות נפשית ופיננסית מצד חברת בזק .
אני מקווה שמישהו ישמע אותי ויעזור לי
תודה,עדי
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה