פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול כרטיס בבזק עסקים ללא הצלחה בגלל הרשמה אליו בדרך של אינפורמציה שגויה נושא התלונה:
גרשון שרית שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏18 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרו אליי מבזק עסקים 2 נציגות הרבה פעמים כדי לבסר לי שהצטרפות אליהם עולה 9 ש"ח בחודש+שקל לכול חשיפה של הכרטיס העסקי שלי ללקוח. כמובן שרציתי, ונירשמתי, מילאתי כרטיס והכול ואז לפני שהעלו אותו לאויר אמרו לי שהם פותחים את הכרטיס לבד כמה פעמים ביום ואני יחוייב בשקל על כול חשיפה שלו, הסכמתי. הכרטיס בפועל נפתח ב-48 שעות הראשונות 91 פעמים מה שגורם לי כבר להגיע תוך שבוע ל-200 ש"ח. הם בוחרים כמה פעמים הכרטיס ייפתח ולא אני. בגלל שזה לא מה שהוסבר לי אני מנסה כבר הרבה זמן לבטל את הכרטיס אך ללא הצלחה. פעם אחת אומרים לי שאי אפשר לבטל תוך 14 יום עסקה, אח"כ בשירות לקוחות מחזירים לי בצעקות, אומרים שיחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים, ונדה. נעלמו. ביקשתי לנתק לאות מחאה את הטלפון שלי בבית ולבטל קו על שמי אמרה לי נציגת שירות שאי אפשר לבטל כי זה שייך לבזק עסקים, בסוף הצלחתי לבטל אחרי שקיבלתי צעקות. כול מה שאני רוצה זה גט, להתנתק מהשירות הזה זה הכול ועוד דבר - לקבל יחס של בן אדם, אנחנו לא בני ערובה שלהם עם כול הכבוד.
כספי סוג הנזק :
שיבטלו לי את העסקה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה