בקשה לביטול כרטיס בבזק עסקים ללא הצלחה בגלל הרשמה אליו בדרך של אינפורמציה שגויה |
נושא התלונה: |
גרשון שרית |
שם/כינוי: |
יום ראשון 18 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרו אליי מבזק עסקים 2 נציגות הרבה פעמים כדי לבסר לי שהצטרפות אליהם עולה 9 ש"ח בחודש+שקל לכול חשיפה של הכרטיס העסקי שלי ללקוח. כמובן שרציתי, ונירשמתי, מילאתי כרטיס והכול ואז לפני שהעלו אותו לאויר אמרו לי שהם פותחים את הכרטיס לבד כמה פעמים ביום ואני יחוייב בשקל על כול חשיפה שלו, הסכמתי. הכרטיס בפועל נפתח ב-48 שעות הראשונות 91 פעמים מה שגורם לי כבר להגיע תוך שבוע ל-200 ש"ח. הם בוחרים כמה פעמים הכרטיס ייפתח ולא אני. בגלל שזה לא מה שהוסבר לי אני מנסה כבר הרבה זמן לבטל את הכרטיס אך ללא הצלחה. פעם אחת אומרים לי שאי אפשר לבטל תוך 14 יום עסקה, אח"כ בשירות לקוחות מחזירים לי בצעקות, אומרים שיחזרו אליי תוך 3 ימי עסקים, ונדה. נעלמו. ביקשתי לנתק לאות מחאה את הטלפון שלי בבית ולבטל קו על שמי אמרה לי נציגת שירות שאי אפשר לבטל כי זה שייך לבזק עסקים, בסוף הצלחתי לבטל אחרי שקיבלתי צעקות. כול מה שאני רוצה זה גט, להתנתק מהשירות הזה זה הכול ועוד דבר - לקבל יחס של בן אדם, אנחנו לא בני ערובה שלהם עם כול הכבוד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
שיבטלו לי את העסקה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|