חיוב לא מוצדק למרות בקשה לביטול שירות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בבית הוריי היו שתי תשתיות על שני קווים שונים. כשעברתי דירה, לא היה צורך בשתי תשתיות מכיוון שהזמנתי לדירה החדשה (יש לציין שהזמנתי שירותי אינטרנט של בזק). פניתי בתאריך 11/4/11 לשירות הלקוחות, שם ביקשו שאפקסס את הוראת הביוטל. מס פנייה 4549. פיקססתי באותו יום ואף פניתיבתאריך 15/4/11 לוודא הגעת הפקס- שם אושר לי שהגיע, פנייה 1344. הייתי בטוחה שבוטל המנוי וכך נאמר לי- הגיע הפקס, מבטלים את אחד המנויים. במשך 11 חודשים מחייבים בהוראת קבע את הוריי על שתי תשתיות, כלומר בפועל אנו משלמים על 3! הוריי מבוגרים ולא מטפלים בנושאים הללו ולכן לא ראו חיובים. היום כשוחחתי עם נציג קשרי לקוחות זכיתי ליחס מלגלג, "בהצלחה מול בזק" בזלזול. מבקשת לבטל לאלתר את אחד המנויים וכמובן החזר מלא של התקופה מהתאריך בו ביקשתי לבטל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר מלא של כסף שנגבה מאז תאריך הביטול. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|