פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לתת זיכוי עבור חיוב יתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכם ,
בתאריך 23/1/12 התחברתי לחברת הוט - טריפל הוט , והתשתית של בזק נותקה ע"י חברת הוט , חשבתי שחברת הוט מדווחת לבזק על השינוי וכאשר קיבלתי חשבון מבזק עבור החודשים בהם היינו שייכים להוט הבנתי שהדבר לא דווח לבזק .
ייצרתי קשר עם בזק בבקשה לזכות אותנו מהתקופה שהתחברנו להוט והם מסרבים בתוקף בטענה שהיות והדבר לא דווח להם בזמן אז אין זיכויים . אולי היינו צריכים לבדוק עם בזק את הדבר בזמן אך למרות טעות זו אני חושבת שבזק צריכה לזכות אותנו על החיוב המיותר .
בהתנהלות מכוערת זו של בזק ,אם חשבתי לחזור אליהם שוב אינני חושבת שאעשה זאת .
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור חיוב היתר - היינו קשורים לבזק רק בנושא התשתית וזה מס' הטלפון שבזק פתח עבורנו לצורך החיוב 04-6903070 פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה