פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני מנותקת למעלה מ3 שבועות נושא התלונה:
גולדשמיט ברכה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושבת עדי, מנותקת מקו הטלפון יותר מ3 שבועות. שולחים לי טכנאים, אותם טכנאים כולם אומרים אותו דבר שהקו הראשי מקולקל וצריך להלחליף את הכבל הראשי. כאשר בנו את הרחוב בישוב חברת "בזק" הניחה את התשתיות עכשו הם
טוענים שזה לא אחריותם. דיברו עם מזכירת הישוב והבטיחו לבוא לטפל עד יום ג'3 אפריל .בהסכם עם בזק הם חייבים לתקן תקלה תוך 48 שעות. זה זילזול בלקוח, אני משלמת דמי שימוש דמי התקנה דמי אחזקה ואיש לא שועה
לדברי. טענתם שנכנסו מים לקו . מה שתמוהה שרק אצלי נכנסו מים הרי מים מחלחלים אז מדוע הם לא הגיעו לשכfנים מימין ומשמאל. בקיצור הידד לבזק.
כספי סוג הנזק :
תיקון מיידי , החזר על ימים שאין קו ותשלום שיחות מהסלולר. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה