חיוב שווא |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב וחג שמח
קודם כל אשריכם לגבי הקמת האתר- צעד מבורך עבור האזרח הקטן.
ברצוני לשתף אתכם במקרה שקרה לי מול חברת בזק. פניתי לחברה היום עקב תקלה טכנית,
טורטרתי בין המחלקות (ויקה, עוד נציג מתמיכה טכנית) עד שהגעתי לנציג מקסים בשם עומרי שעזר לי עם התקלה.
בסוף השיחה שאלתי אותו האם תמיכה עולה כסף, הוא הסביר לי שלא, אך רק תמיכת רשת אלחוטית עולה.
הסברתי כי אין לי צורך בתמיכה כזו והופתעתי לגדול שחברת בזק גובה ממני כבר מה28/2 עבור תמיכת רשת אלחוטית ללא הסכמתי. כשביקשתי לשוחח עם מי שיכול לעזור לי בזה, הפנה אותי להתקשר ולספר את הכל מהתחלה. הצטערתי מאד לשמוע שככה הם מתייחסים ללקוחות שאיתם למעלה מ15 שנה
וכאן אני פונה אליכם
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי בגין התקופה + פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|