|
|
|
|
|
|
שבועים ללא אינטרנט וחוסר מענה מהחברה או המנכ"ל בזק |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הודענו על מעבר דירה לבית חדש ונאמר לנו כי הדבר לוקח 24 שעות עד 48 שעות בהם מגיע תצפיתן ואז המעבר נעשה.
רק לאחר כשבועיים והרבה צעקות נעשה החיבור ומאז הורידו לא את החבילה ל8 ללא כל סיבה ובעיקר שאנו משלמים על 15.
שיחות שעשיתי למשרד המנכל ולחברה ופניות הציבור יצרו קשר וטרם חזרו עם תשובה (למרות שהבטיחה)
הכל מוקלט ומעצבן בעיקר מאחר ואנחנו עובדים מהבית שנינו עם המחשב !
אשמח לפרט מעבר בשיחה טלפונית.
|
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|