פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת תלונה שלום רב.
שמי שרון אני פונה בקשר לקו הביתי שלי על שם אבא שלי : אלכסנדר
אתחיל את הסיפור התחלה כדי שתבין את הרקע ואת רמת הנואשות שלי,לפני מספר חודשים החליטו בבזק לעדכן לי מסלול (בלי שדברתי עם חברתכם כלל) שלחו לי מכתב המסלול היה במחיר הרגיל אך יחד איתו צורפתי לשירות תמיכת הרשתות
BNET
למשך שנתיים בהתחייבות,כאשר בחיים לא בקשתי שירות זה ואין לי בכלל ראוטר של חברת בזק אלא ראוטר פרטי שלי,יתרה מכך אני לומד במכללת הייטק לתואר של מנהל תשתיות אינטרנט ואבטחת מידע אז אני מאמין שאצליח להגדיר בעצמי את הרשת הביתית.
בפנייתי הובטח לי כי אזוכה וכי אקבל חשבונית תוך 5 ימי עסקים,עברו שבועיים ללא חשבונית התקשרתי שוב אל 199 קבלתי התנצלות והובטח לי כי שולחים שוב חשבונית וזה יקח 5 ימי עסקים עובר עוד שבוע ושוב החשבונית אינה מגיעה שיחה שלישית אל מוקד 199
והנציג אומר כי מבחינתו הוא רואה כבר שחשבונית נשלחה אבל הוא ישלח שוב אך זה יקח 10 ימי עסקים ברגע זה בקשתי שיעביר אותי לקשרי לקוחות כי ברצוני להתנתק,הנציגה שם הבטיחה לי כי אקבל את החשבונית בתחילת השבוע הבא והיא תחזור אלי לוודא הסברתי כי באם לא אקבל אני מתנתק כמובן שחשבונית לא הגיעה וגם הנציגה לא חזרה אלי,הזמנתי ניתוק.
מסיבה כלשהיא החלטתי לתת צ'אנס נוסף לבזק לאחר שנותקתי כבר התקשרתי והתחברתי מחדש לחברתכם עם חבילה במחיר אטרקטיבי ואמרתי אוקי נמשיך עם בזק,חשוב לציין שהניתוק בפועל לא הושלם עוד לא החזרתי ציוד ויתרה מכך לא נותקתי אף במרכזת כי הצלחתי לגלוש עדיין.
לאחר מכן הגיעה חשבונית שלהפתעתי חוייבתי בה על דמי התקנה של כ90 שקלים מובן מאילו שלא הייתה כל התקנה התשתית כבר קיימת שום טכנאי לא הגיע לביתי וגם במעמד החיבור מחדש לא אמרו לי כלום על כך,כרגיל אותה שגרה להתקשר למוקד שירות נציג בשם אלירן מבטיח אני מזכה אותך ותוך שבוע תקבל חשבונית חדשה,אז עובר מעל לשבוע והסיפור חוזר על עצמו חשבונית אין התקשרתי שוב פעם למוקד שם נאמר לי כי הזיכוי לא הוכנס נכון משום מה ושהנציגה מכניסה זיכוי וחשבונית אמורה להגיע ביום שני הקרוב כאשר היום יום רביעי,כמובן שאין שום פיצוי על כל עוגמת הנפש הזאת מנסיון עבר אני בטוח שגם ביום שני לא אראה את החשבונית נשאלת השאלה כמה עוד אני צריך לרדוף אחרי חברתכם כדי לשלם לה את מה שאני אמור לשלם??למה כל החברות שאני נמצא איתן בקשר מצליחות לשלוח לי מכתבים גם צה'ל מצליח וגם העיתון שלי מצליח והיחדים שנתקלים בבעיה זה אתם
עייפתי ממלחמת ההתשה הזאת ואין לי כבר רצון להמשיך איתכם בקצב הזה אני החלטתי כצעד ראשון לפנות למשרד התקשורת וארגון תלונה ואם זה לא יטופל כראוי כולל פיצוי על עוגמת הנפש הרבה ובזבוז הזמן זה יגיע גם לעיתונות ואם צריך גם לבדיקת עורך דין.
אני נותן שוב צ'אנס אחרון בהחלט לחברת בזק ולך כאחראי על פניות הלקוחות
שרון.

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה