תיקון קו טלפון |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה למעלה מ3 שבועות אין קו טלפון, בזק שלחו טכנאי והם טוענים שתיקון התקלה היא על חשבון הלקוח. ועד עתה לא קיבלתי תשובה נחרצת ומוחלטת מה סיבת התקלה ואיפה היא ממוקמת על הקו. עשרות טלפונים לשירות תמיכה ותיקונים , איש אינו מוכן לקחת אחריות כל אחד מטיל את זה על האחר וכך מטרטרים את הלקוח בלך ושוב, תעודת עניות לחברת תקשרות שטוענת בפירסומים , בזק "הכי טוב בבית אנחנו כאן בשבילכם" הכל עורבא פרח. חג שמח
|
|
|
|
|