פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בבעיה < נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית שערים כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שעברנו לבזק מ-012 ולאחר שקבלנו סו"ס קו (לאחר שבוע) הטלפון מצלצל פעמיים ועובר לפקס. בקשתי מנציגכם האדיב 6 צלצולים ומעבר לתא קולי. למרות הבטחותיו עד היום דבר לא נעשה. אני מאוכזבת מאופן הטפול בכל ענין המעבר ומרגישה שמשקרים אותי שוב ושוב. מיכל ויטלס
עלבון, סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה