פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבועיים של תירתורים,וחוסר מקצועיות מוחלט בבזק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בבזק נאמר שיש לי חוב של 119 שקלים.לאחר שבועיים ש אני מדבר איתם לגבי תשלום (אין לי כרטיס אשראי),הם אמרו שישלחו ספח.ספח לא נשלח,נאמר ללכת לנקודת שירות,שם הבטיחו לי ש אני יוכל לשלם.כשהגעתי לנקודת שירות בנצרת עילית,הביאו לי ספח על סך למעל 300 שקלים.לפי מה שנציגי שירות לקוחות אמרו ש חוב שלא יעלה על 119 ש'ח .החוב עלה ל 300 + ,וההסבר היה שזה על מכשירים וקו(שלא הייתי מחויב אליהם בכלל).נוסף על כך בחברת 012 אני נחשב לקוח בנדל(תשתית +ספק) אז אני לא מבין למה גבו לי את התשלום מלכתחילה.כרגע האינרטנט שלי חסום בגלל חוב,ואין לי שום דרך להתמודד איתם
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיורידו לי את המחיר,ואם צריכים יקחו את המכשירים שלהם. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה