פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ללא קו טלפון ואינטרנט לסירוגין במשך 4 חודשים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ4 חודשים בעסק{מספרה} התחילו בעיות בקו הטלפון והאינטרנט כשפניתי כדי שיטפלו בבעיה נשלח טכנאי שפתר את הבעיה והודיע על סיום התקלה ןלאחר מספר ימים שוב חזרה התקלה.ושוב נשלח טכנאי ושוב סידר.מיותר לציין שזו מספרה שלקוחות מתקשרים ואני איני מקבל את השיחות וגם קיימת מערכת ממוחשבת שנתמכת מהאינטרנט אשר לא תפקדה בגלל כל הבעיות.לאחר שיחות חוזרות ונישנות ראו בבזק לנכון שעליהם לפצות אותי."בסיום"התקלה התקשרה נציגה ובישרה שקיימת תקלה כללית בארון שירות שהם מודעים לה וכרגע תיקנו נקודתית עד הודעה חדשה.כשחזרתי היום לעסק 1.5.2012 ראיתי ששוב אין לי אינרנט לאחר שהבטיחו ש הכל סודר התקשרתי להודיע וכרגיל"נדהמו" ואמרו שיודעים על התקלה!ושישנה בעיה בתשתית שלהם.הם פשוט מסרבים בתוקף לסדר לצמיתות את הארון תקשורת והתשתית!
עלבון,עוגמת נפש,בזבוז זמן,וכספי!!! סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה