פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קווי בזק אלחוטיים לחווה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
תיעוד הטיפול בתקלה של טלפונים של בזק מספרים –,08- 6510369 08-6513476 , 08-6512987
דיווחתי על תקלה בטלפונים הנ"ל בתאריך 15.2.2012
בתאריך 23.2.2012 נסיתי לברר מה מצב התקלה וקבלתי תשובה שעדיין עובדים על תיקון התקלה.
בתאריך 28.2.2012 ניסיתי לברר וקיבלתי תשובה דומה.
בתאריך 1.3.2012 נסיון נוסף והמענה היה ש"מנסים לברר מה מצב התקלה" לא קיבלתי תשובה!
בתאריך 5.3.2012 התקשרתי לברר מה מצב התקלה, דיברתי עם עמית מצוות 2 , הוא אמר שהתקלה מטופלת ע"י ממ"ח (אחראי על כל הטכנאים) ושהתקלה היא באנטנה הראשית ואמורה להיפתר. הוא חזר אלי אחרי בירור עם ניסים שאמר שמחר תהיה ישיבה על התקלה ויוכל להחזיר תשובה.
בתאריך 15.3.2012 דיברתי עם טלפנית בשם עדי אפגן שאמרה שמנהל האיזור בשם " ניסים" יצור איתי קשר עוד באותו יום וידווח על הטיפול בתקלה. האדון ניסים לא חזר!
בנסיון נוסף לברור הודיעו , אחרי ברור עם ניסים שעדיין מנסים להשיג ציוד חליפי.
בפניה האחרונה שלי ביקשתי לדבר עם האחראי על המשמרת בשרות לקוחות של בזק ולאחר שנתנו לי לדבר איתו הוא הודיע שלאחר ברור עם ניסים, מנהל חטיבת הנדסה ורשת, אין פיתרון לתקלה ואין צפי לפיתרון לתקלה.
אחראי המשמרת יעץ לי לפנות למחלקת פניות הציבור וזאת אני עושה :
ברצוני לברר איך יכול להיות שבמדינת ישראל משאירים אזרח בעל קווי טלפון מזה 9 שנים ללא מענה לתקלה, מה שמשאיר אותי ללא אפשרות לניהול חיי הבית וניהול העסק שלי המבוסס על מענה טלפוני ושרות לקוחות טלפוני, אני מקבל מאות שיחות לטלפון הנייד שלי מלקוחות וספקים, ללא יכולת לשרת אותם (מאחר ואני לא נמצא כל היום בעסק) אני לא יכול לשלוח ולקבל פקסים .
כמוכן נשמח לשמוע מכם האם לדעתכם עמדתם במחויבויות של בזק לשרות הצבור שאתם מרבים לנופף בהם.
בנוסף ברצוני לציין שאנו שתי משפחות החיות בבידוד מוחלט בחוות בודדים בנגב כך שהטלפון הוא גם אמצעי חשוב לשעת חרום עבורנו.
נשמח לקבל תשובה עניינית בהקדם.
***ב 19/4/2012 שלחתי מכתב זה למחלקת פניות הציבור של בזק , כפי שהומלץ ע"י אחראי המשמרת של שרות הלקוחות. עדיין לא קיבלתי כל תגובה!
תודה
נועם אורן
ת.ז. 025645698
טל נייד 0547919565
מרון ארן ת.ז 069463453
כתובת למשלוח דאר: ת.ד. 13 , מיתר, 85025
ביטחוני, ובריאותי (שימוש בסלולר) סוג הנזק :
תיקון התקלה והחזרה מיידים של הקו לפעולה! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה