פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר אחד ומתן מוצר אחר בפועל נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בשיחה עם מזל שמכרה לי אתר בפרסום של בזק ואף החלו לגבות כסף מחשבוני מבלי שניתן לי כלל המוצר דהיינו לא בנו אתר,כשניסיתי לברר מה קורה עם זה הועברתי לאחר זמן רב למתכנת שאמר כי בכלל לא מדובר באתר אלה מדובר בכרטיס ביקור של בית העסק וזה מה שרשום לפניו,ניסיתי לברר שוב ושוב את העניין אמרו שישמעו את ההקלטה של העיסקה ויחזרו אלי מאז עברו לעמעלה מחודשיים ואף אחד לא חזר אלי ,בשיחות הטלפון שלי עם החברה מסרבים למסור שם מנהל אחראי או להפנותי לאיזשהוא גורם מטפל בעניין וכך ממשיכים לגבות המון כסף מהחשבון ,ע"י המוקדן שמקבל את שיחותיי גם ביום שלישי האחרון אמר שרשום שבדקו את ההקלטה וכי אמורים לחזור אלי ומאום לא קורה,
מעתיקה כאן את המייל של העיסקה וגם את המייל שהערתי על הפער בין המכירה למוצר בפועל שאף הוא טרם ניתן לי ובהבהרה של המתכנת הבנתי שגם אם ניתן זה לא המוצר שרכשתי בפועל..
נדמה לי שיש כאן מונופול ענק לחברה שאינה ראויה לתת שירות..מבקשת עזרתכם בלצאת מהעניין הזה לאור העובדה שכאשר הסכמתי לרכישה זה היה לאחר שבדקתי מחירים ואופציות של בניית אתר ופירסומו ולא של כרטיס ביקור לעסק,
מכאן שאני מרגישה מרומה מאוד ואין לי עם מי לדבר בחברה שעד כה טרם חזר אלי נציג בענייןן ,מצ"ב מייל ההיתכתבות עם בזק שבו מופיעה באופן ברור כי אני רוכשת אתר ולא כרטיס ביקור,
לטיפולכם המסור אודה כי בינתיים בזק אף גובה ממני תשלום עבור שרות שאיני מקבלת.

שלחתי לכם בקשה לבירור על הפער בין מה שנמכר לי ובין מה שיש בפועל וגם הוא עדיין אינו
ובזק מרשים לעצמם לחייב

בתאריך 17 במרץ 2012 12:09, מאת מדריך בזק עסקי [email protected]:
> בהמשך לשיחתנו,
>
> הפרסום בשירות 144 כולל,
>
>  
>
> ייתרונות הפרסום בשירות 144: שלום,
>
> בהמשך לשיחתנו
>
>  
>
> : קידום האתר באתרים המוביל ים באינטרנ
>
> מתן עדיפות בתוצאות החיפוש הן במדריך העסקי והן במדריך הפרטי של 144,
>
> כרטיס מידע ללקוח הכולל : את תמצית פרטי העסק שלך ,
>
> מספר קטגוריות , עיסוק הניתנים ע"י העסק,
>
> אתר שניתן לעדכן בו את התכנים באופן עצמאי ובקלות באמצעות ממשק אינטרנטי ( שם
> משתמש וסיסמא אישית )
>
> מפת הגעה בית של העסק שלך ( במידה ויש )
>
>  
>
> חשיפה אינטרנטית לפוטנציאל לקוחות עצום.
>
> נוכחות באינטרנט באמצעות כרטיס מידע מלא אודות העסק שלך ,
>
> עדכון מידע באופן עצמאי, בפשטות ובקלות וללא תשלום .
>
> פרסום העסק שלך בעלויות נמוכות.
>
> גישה
>
> מחיר הפרסום נקבע :
>
>   עלות של 9  ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה .
>
> במידה ונחשפת שילמת 1 ש"ח לחשיפה.
>
> הגבול הוא עד 200 חשיפות , מעבר ל200 אתה לא משלם  .
>
> בברכה,
>
> מזל 1700-709-719.
>
>  



--


 
 
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העיסקה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה