פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי עבור חיוב שב בגין מסלול אינטרנט ושפורפרת לכבדי שמיעה למנוי 09 7657366, מספר לקוח 21453396 /1 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בזק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בהמשך לפנייתי לבזק בכתב וטלפונית לפניות הציבור טרם קבלתי תשובה למכתבי ולבקשתי.

בפנייתי לבזק מיום 2.2.12 בדבר הודעת פטירת אימי וביטול הקו 09 7657366 , בבדיקה שנעשתה ע"י סיון אלבז משירות לקוחות על שאימי ז"ל
חויבה על ידכם החל מ 11.5.2009 עבור שרות אינטרנט מהיר 2.5 מגה וכן עבור שפורפרת לכבדי שמיעה.

ברצוני לציין שאימי ז"ל מעולם לא היה לה מחשב וכן לא הייתה כבדת שמיעה ולא ביקשה השרות.
אימי ז"ל שילמה את חשבונות בהוראת קבע ומעולם לא בדקה את החיובים שנשלחו אליה.

בהמשך הבדיקה ע"י סיון אלבז וקבלת טלפון נכון ליום 7.2.12 עלה שלא היה שימוש בשירות הנ"ל והטעות היא של החברה.
סיון זיכתה את החשבון בחצי שנה רטרואקטיבית לפי הוראת חברתכם, זיכוי שטרם נתקבל.

18.4.12 שלחתי מכתב תגובה למכתב שקיבלתי מצ"ב מכתבי

גב' פולינה ארביטמן שלום

בהמשך לתשובה שנשלחה אלי בפקס בתאריך 5.4.12 ברצוני להסב את שומת לבך למכתב שנשלח אליכם ובו כל השתלשלות ובדיקת הנושא
1. בבדיקה שנעשתה על ידכם , נמצא שאימי לא השתמשה בשירותים שכביכול סיפקתם וזה רק לפי הרישומים שלכם
אימי ז"ל מעולם לא הייתה מחוברת ל לחברת YES או HOT , אימי ז"ל רכשה מזה שנים צלחת לווין באופן פרטי על מנת שתוכל לצפות
בערוצים של ארצות ערב .
2. אמי לא הייתה כבדת שמיעה ומעולם לא סיפקתם לה שפופרת לכבדי שמיעה, אם כן מדוע אתם לא דורשים את הציוד בחזרה?
3. בזק מעולם לא סיפקה ולא העמידה את השרות ולא משאבים כפי שצוין בתשובה שקיבלתי בפקס לרשות אימי ז"ל.
מאחר ולאמי לא היה מחשב ולא יודעת קרוא וכתוב , אך בדיוק חיברתם אותה סיפקתם גישה ותשתית ל ADSL.
4. ברצוני לציין שטרם נתקבל זיכוי של חצי שנה כפי שמצוין במכתבך.

לאור כל האמור אבקש לזכות את חשבוננו ולהחזיר את הכסף ששולם ע"י אימי ז"ל בהוראת קבע ששולמה לחברתכם
הוראת קבע שחיבתם כראות עינכם ללא בדיקה ואימות השירות שניתן ללקוח על ידי חברתכם וכן ללא הודעה מוקדמת ללקוח על מתן השרות
החדש.

אבקש לזכות את חשבוננו בהקדם ולמנוע אי נעימות.

לא יתכן שחברה שנותנים בה אמון נכנסת לחשבון הלקוח וגובה כרצונה בלי לידע ובפרט אנשים מבוגרים שאינם יודעים קרוא וכתוב מבחינתי זה גזל ואיני רוצה להשתמש
במילים חריפות ובוטות יותר.

אני דורשת תשלום יתרת החיובים שנעשו על דעתכם באופן מיידי ולא אאלץ לפנות לערכאות, דבר שעשוי לגרום לאי נעימויות בייחוד שאני כעת מצויה עדיין בתקופת האבל על מות אימי ויפה שעה אחת קודם.


להעברת יתרת הזיכוי עבור כל תקופת הגבייה יש לשלוח על שם פלטאו אילנה
ת.ד 1098 כפר סבא ת.ז 58494725 . טלפון 054-7781591 .

בכבוד רב
פלטאו אילנה054-7781591


לאור כל האמור אבקש לזכות את חשבוננו ולהחזיר את הכסף ששולם ע"י אימי ז"ל בהוראת קבע ששולמה לחברתכם
הוראת קבע שחיבתם כראות עינכם ללא בדיקה ואימות השירות שניתן ללקוח על ידי חברתכם וכן ללא הודעה מוקדמת ללקוח על מתן השרות
החדש.

אבקש לזכות את חשבוננו בהקדם ולמנוע אי נעימות.

לא יתכן שחברה שנותנים בה אמון נכנסת לחשבון הלקוח וגובה כרצונה בלי לידע ובפרט אנשים מבוגרים שאינם יודעים קרוא וכתוב מבחינתי זה גזל ואיני רוצה להשתמש
במילים חריפות ובוטות יותר.

בכבוד רב
פלטאו אילנה054-7781591
עוגמת נפש ושדידה לאור יום סוג הנזק :
החזר כספי מלא עבור חיוב פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה