פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גזלה של בזק ממני! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך: יום שני, 30 באפריל ב- 15:46 קיבלתי חשבונית מ"בזק" למייל, שפתחתי את החשבונית לתדהמתי גיליתי חשבון שגוי בסך 300 שקלים מיד טלפנתי לבזק על מנת שלא יחייבו אותי ושהטעות שלהם לא תעלה לי ביוקר, אכן התנצלו על הטעות והובטח שב15/5/12 תאריך החיוב שלי , אני לא יפגע ולא ירד לי התשלום המיותר, ב15 לחודש כמידי חודש בדקתי את ההורדות שלי בבנק ולהפתעתי הלא רבה גיליתי שהשיחה שהייתה לי וארכה כ40 דק' בערך ירדה לטימיון שאכן חוייבתי למרות שהנציג אמר לי אל תדאג זה לא ירד לך תתעלם מזה , הנושא טופל,
שוב פעם, פניתי לבזק ענתה לי נציגה אנטיפטית , במילים עדינות ,שככל הנראה כל מה שרוצה זה לסיים משמרת וללכת הביתה ואמרה לי אין מה לעשות רק חודש הבא תקבל את הזיכוי ,למרות שהובטח לי שבכלל אני לא יחוייב.
דרשתי לדבר עם מנהל כמובן שנאמר לי שיחזור אליי עד 24 שעות.
כמובן שעכשיו ה300 שקלים המיותרים האלה תופסים לי מסגרת אשראי שהייתה אמורה ללכת לקניות לבית ובגלל נציג של בזק אני נאלץ להלוות כסף מאנשים
עוגמת נפש ,עלבון ממשי סוג הנזק :
החזרת הכסף מיידית לכרטיס האשראי ופיצוי כספי הוגן!! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה