פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים ללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך: 13/3/2012סידרתי להורי המבוגרים את נושא חשבון הטלפון ולתדהמתי גיליתי כי הם משלמים תשלום קבוע של 12.5 ש"ח לבזק בינלאומי שיחות לחו"ל – באמצעות חשבונית בזק.
בשיחה עם נציגה (לאחר שהמתנתי חצי שעה) התברר לי שהתשלום הינו חודשי והחל בשנת 2006.
ביקשתי לבטלו מיידית ולקבל איזושהיא אסמכתא שהורי עשו מינוי כזה ובמידה ולא אקבלו לזכות את הורי על החיובים רטרואקטיבית ולהחזיר את כל הכסף שנגבה מהם במרמה (הנציגה לאחר שהתעקשתי הסכימה לבטל את המנוי אולם בנוגע לשאר בקשותי ביקשה שאצור קשר למחרת עם נציג שירות לקוחות).

ומדוע אני מציין במרמה:
1. משום ששני נציגים ששוחחתי עימם תאל(13/3) וקוסטה (14/3) אישרו בפני כי הורי מעולם לא ביצעו שיחות לחו"ל – אם כך מדוע שיעשו מינוי?!!!
2. לא הוצגה בפני כל הוכחה כי עשו מינוי כזה.
3. וכשביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר או מנהל לא הסכימו להעביר אותי אליו בתואנה שאלה הנהלים, ניסיתי בעקשנות לברר למי עלי לפנו והנציג אמר לי שרק תביעה יכולה לגרום להם להציג בפני ראייה כלשהי.

הורי אנשים מבוגרים ואנני רוצה להעמיס עלהם עכשיו הוצאות משפטיות מיותרות
אודה לכם אם תסייעו לנו.
מצ"ב סריקה של החשבון האחרון.
תודה.
כספי סוג הנזק :
החזר רטרואקטיבית של כל הכספים שנגבו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה