פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירות ושירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
מוקד טמרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
קוראים לי תחריר , אני עובד מאז 8 שנים בחברת מוקד טמרה אשר היא משווקת הרבה חברות ועוסקת בשירות לקוחות ופרסום וסקרים ,
היו זה ה22 למאי שמתנגש עם בחירות ההסתדרות , היותנו משווקים אז פנו אלינו מההסתדרות להפיץ הודעה קולית לתושבים ע"מ להזכיר אותם בהצבעה שזה יהיה בשעה 11:00 צהריים וגם עוד הודעה קולית שנריץ אותה בשעה 19:00 ע"מ להזכיר מי שלא הצביע שייצא כבר לפני סגירת הכלפיות .
אירחתי את האחראים והקלטתי את יו"ר ההסתדרות והקלטתי אותו יום לפני בכדי שניהי מוכנים .

היום יצרתי שיחה עם בזק עסקים 1800800800 וביררתי עבור השירות ואמרו לי שכן ניתן ! העבירו אותי מנציג לנציג עד שהגעתי בשעה טובה לנציג שקוראים לו רוני וזה הוא שאמור לתת את השירות .
דיברתי עם רוני בשעה 10:30 והסביר לי את הכל וביקש ממני לשלוח לו את הקובץ של המספרים ואת ההקלטות .
בדיוק בעשר וחצי הכל היה אצלו תוךכדי השיחה שלנו .
אמר לי שהוא קיבל וכבר מתחיל להריץ את החייגן
חשוב לציין ולהזכיר שמדובר בשתי הקלטות יעני בשני חייגנים בוק וערב .
מסרתי לו את הנייד שלי ושלחתי את זה במייל במקרה ואיבד אותו ונתתי לו עוד שני מספרים בכדי לעדכן אותי בתהליך .
בשעה 14:00 מתקשרים אליי האחראים מהההסתדרות ושואלים אותי למה לא קיבלנו שיחות אז עניתי להם שאולי בגלל שהמספרים שלכם מופיעים בתחתית הרשימה ! והאמינו לי כי כך נדמה לי !
התקשרתי לרוני בכדי לבדוק העניין ! פתאום אומר לי שהמשחב שלי לא תקין ואני נתתי לנציגה אחרת שתריץ לך שנייה אבדוק ....... נעלם לי דקות וחזר ואמר לי שהיא לא הסתדרה עם העניין ... אני נלחצתי וכבר רק מתחילה להמציא סיבות ותשתובות לאנשים שהבטחתי להם ושכבר גביתי מהם כסף על שירות שלא ננתי ! שאלתי אותו למה לא חזרת אליי ולא עדכנת אותי אז ענה שהיה לחוץ ועסוק רק תוך רבע שעה יטופל .
חיכית רבע שעה וחזרתי פתאום במוקד בזק אומרים לי שרוני יצא והלך הביתה . אני יצאתי מדעתי והתחלתי לצעוק עליהם ואז הנציגה ביקשה שארגע עד שיאתרו אותו ..... הוא נכנס לשיחה ואמר לי שהוא לא אשם ושהמחשב שלו לא תקין ולא עובד וזו לא בעייתו ושהוא הסתמך על נציגה אחרת והבטיח שיינסה שוב ואני רק ממציאה תשובות ומרגיעה את האנשים של ההסתדרות . בסוף החייגן לא עבד ורוני נעלם לי שוב . ואחרי שהתקשרתי שוב הוא חזר לי ואמר לי שהוא היה בהלוויה לכן לא טיפל בזה !!!!!!!!!!!!!!!!!

1. אנחנו מוקד שכבר קיים 8 שנים עם שם זהב וברמת שירות גבוהה
2. אנחנו מבצעים סקרים למפגלות ולמוסדות
3. אנחנו גם מבצעים הפצת הודעות וחייגן קולי

אין לי איך לתאר המצב שאני הגעתי אליו אם זה עם הבעלים של העסק ועם המנהל שלייייייייייי
אני פשוט אכזבתי את כולם
גרמתי נזק כספי והגרוע ביותר מוניטין החברה שלנו
אני ההסתדרות כבר לא עונים לי ולא רוצים לשמוע ממני
בנתיים אני בחופש ואין לי את האומץ לפגוש את הבעלים שלי שוב כי אני לא הייתי אדם אחראי שהסתמכתי על אחרים .
בשביל רוני הוא לא אשם המחשב שלו תקול והייתה לו הלוויה . .
המוקד שלנו והחברה איבדה לקוח מכובד בעצם ארגון ועבודה עתידית עם ההסתדרות וברור עם מוסדות אחרות אחרי שייקבלו את חוות הדעת של ההסתדרות !!!!!!!!!!!

שירות מתחת לכל ביקורת אכזבבבבבבבבבבבבבבבבה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה