פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על פירסום נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 15/11/10 עשיתי חוזה פירסום עם חברת בזק ( b144 ) לעסק של חבר בשם אוקיי סילבס
מספר הטלפון לפרסום בחברת בזק ( b144 ) הוא : 914409048
ובחוזה הובטח לי שיהיה 100 פניות לפחות בחודש מה שלא קרה בסופו של דבר.
בנוסף לזה בחודש הראשון ולפי מה שזכור לי גם בחצי מהחודש השני לא היה חיוב של בזק .
וכשיצרתי איתם קשר בנושא בתאריך 5/1/11 נאמר לי שיש בעיה עם כרטיס האשראי שלי אז ביקשתי מהם לבטל את החוזה כי לא עמדו בהסכם שהיה בינינו של 100 פניות לפחות בחודש.
ומאז לא יצרתי איתם קשר עד לתאריך 10/5/12 מהסיבה שלא היו אמורים להיות חיובים בכרטיס האשראי שלי
בכל פעם כשהסתכלתי החיובי האשראי שלי ראיתי את החיובים אבל תמיד חשבתי שזה קשור לקו הטלפון שלי בבית ובתאריך 10/5/12 ראיתי שיש לי חיוב נוסף בכרטיס האשראי השני שלי והחלטתי לבדוק את הנושא ונאמר לי שאני עדיין מחויב על אותו חוזה פירסום ושלא ביקשתי לבטל אותו , ביקשתי לשמוע את ההקלטה של אותה שיחה ראשונה שסגרתי את החוזה ודור הנציג שאיתו דיברתי אמר לי שהם שומרים הקלטות לתקופה של חצי שנה ואין לו את האפשרות לספק לי את ההקלטה שאני מבקש.
לפי מה שבדקתי כל חברה מחוייבת לשמור הקלטות עד שנתיים ולאפשר ללקוח להאזין לה עד חמישה ימים מיום הבקשה.
עוד נאמר לי שאני יכול לפנות לפניות הציבור שלהם על מנת שיבדקו את הטענה שלי ושאני לא יכול לבטל או להקפיא את החוזה לפני שאני מקבל תשובה בנושא מהם מה שעדיין מאפשר להם להשיג רווח שאינו צודק
אבקש שתעזרו לי בנושא.
תודה אלון צימרמן
כספי סוג הנזק :
החזר של כל הכספים שנלקחו ממני מאותו רגע שביקשתי לסיים את ההתקשרות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
לא משתף פעולה - לא ניתן לטפל. תגובה:
לא משתף פעולה - לא ניתן לטפל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה