פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה ממושכת בבזק ביאנטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
שחם 40, רמת סיב, פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
‏יום שלישי 29 מאי 2012

לכבוד
מנהל תחום פניות הציבור
בזק

מאת
מר נסים כהן


הנדון: תקלה חוזרת בחיבור לאינטרנט הביתי

ברצוני לפנות בבקשה ולשימת תשומת ליבכם המלאה לבעייתי הנמשכת, למעלה משלוש שנים ואין אף מענה מקצועי שיוכל כבר לעלות על הבעיה שממנה אני בתור לקוח של בזק, סובל באופן מוחלט.

מכתב זה הוא הראשון בפנייתי אליכם בבקשה למצוא מענה דחוף ביותר. לאחר שפקעה סבלנותי ופקעו ימי החופש והשעות הרבות שהנני מקדיש לשעות טיפול של טכנאים שמגיעים לטפל בבעיה של בזק באינטרנט בביתי, ואף אחד לא מצליח לפתור את הבעיה של ניתוקים חוזרים, דחופים ונשנים כבר הרבה מאוד זמן.

מכתבי הבא יהיה דרך עו"ד בתביעה ייצוגית לא רק שלי בתור אזרח שמשלם לחברת בזק אלה לעוד "מוכי אינטרנט" כמוני.

הדברים הסוערים הללו שעולים מתוך הכתב, הם לאחר זמן המתנה ארוך שלא ניתן לגלוש בצורה סבירה ו\או להשתמש בשאר השירותים שאמורים לשרת אותי (בתור לקוח משלם) במהלך של תקופה ארוכה, ממושכת, חסרת כל הגיון, שהבעיה היא בזמן של יום אחר יום. לאחר שכבר בצעתי את כל ההוראות וההמלצות שקיבלתי (החלפת ראוטר, פנייה לחברת התקשורת YES שאולי הבעיה היא מהם).
זמן ההמתנה לקבל שירות טלפוני, להזמנת טכנאי - ארוך ומגייע, לבסוף לאחר שכבר הצלחתי להגיע לקבלת שירות כל שהוא, אין אף טכנאי שמצליח לפתור את הבעיה וכן, יש מי שמצליח לראות את הבעיה אבל לא עושה עימה כלום ( רואים שיש הרבה ניתוקים של קו האינטרנט כבר בהתחברות, בעיה בתשתית של הבניין?, כל התקלות הללו רשומות).
למה דבר שצריך באמת היה להיפתר כבר מזמן לוקח כל כך הרבה זמן?????????????????????????

אני דורש פיצוי כספי, על השנים שעברו ועל עוגמת הנפש, הזמן היקר שהשקעתי, שילמתי עבור "ההתחברות" לאינטרנט ולא נענתי ו\או נהניתי מהשירות הבסיסי (התחברות פשוטה וקלה, שבכל העולם אנשים מקבלים שירות זה). בסך – 10000 ₪.

במידה ולא תהיה תשובה דחופה לבקשתי ופתרון הבעיה, אשקול צעדים משפטיים.

בכבוד רב
מר נסים כהן
מ"ס טלפון – 04-9923360
רחוב ויצמן 26/2
נהריה
נייד – 050-7887610

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה