פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כבל טלפון תלוש נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש גילינו במקרה כי כבל הטלפון החיצוני של חברת בזק המתחבר
לקיר ביתנו נתלש חלקית וגרם לקיר הבית נזק רב.

איננו יודעים מתי ואיך נתלש הכבל אך פנינו לחברת בזק בבקשה פשוטה:
חברו את הכבל חזרה לקיר כדי שנוכל להזמין בעל מקצוע לתיקון הקיר.

לאחר שבוע-שבועיים מהפנייה הראשונית (שלאחריה הגיעו עוד כמה פניות נוספות למוקד בזק)
הגיע טכנאי חביב, הביט על הנזק במשך 5-10 דקות והבטיח לשלוח למחרת טכנאי
נוסף שיטפל בבעיה.כמובן שזה לא קרה..

בינתיים, הפלא ופלא, נקרע כבל הטלפון.
יש לציין לטובה את חברת בזק שתוך יום יומיים שלחה טכנאי נוסף,שני במספר,
אשר היה מנומס וחביב, אבל לא טיפל בבעיה משום שטען שכבל הטלפון הקרוע אינו בתחום אחריותו.

לאחר חג השבועות הגיע טכנאי שלישי, טיפל בבעית הקו המנותק במהירות וביעילות,
אבל כמובן שגם הוא, לא לקח אחריות על בעיית הכבל התלוש.

אז עכשיו, לאחר אין ספור פניות למוקד שירות הלקוחות,שבו הבחורות הנחמדות
מבטיחות לנו פעם אחר פעם שהבעיה מסובכת מאוד (מה, באמת?), נמצאת
בטיפול, ואף יש סיכוי שתטופל עד סוף שנת 2012, ולאחר ביקור של שלושה טכנאים שונים,
אשר אף אחד מהם לא פתר את הבעיה המקורית, אנחנו פונים אליכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה