פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחברות בחבילה כוללת לבזק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה סגרתי עיסקה מול בזק הכולל ספק, תשתית, וקו טלפון עם 600 דקות חינם בעלות של 119 ש"ח ממוצע לחודש. (חצי שנה ראשונה מחיר נמוך יותר ולאחר כחצי שנה המחיר יעלה וכך הממוצע יהיה 119 ש"ח לחודש לאורך השנה). העיסקה ניסגרה מול בזק ולאורך כל חצי השנה האחרונה ראיתי חיובים בויזה של 45 ש"ח בבזק בינלאומי ועוד 65 ש"ח בבזק. מכיוון שאני גרה בדירה שכורה ואני לא מקבלת לתיבת הדואר את המכתבים כיוון שהתיבה שבורה, ולאחר שראיתי את החיובים בכרטיס האשראי וכי שילוב של שני התשלומים- 45 ש"ח לבזק בינאומי ועוד 65 ש"ח לבזק סכום השווה ל-110 ש"ח הנחתי כי במהלך חצי השנה הבאה הסכום יעלה וכך הממוצע אני אשלם 119 ש"ח לאורך השנה.
בחיוב האחרון קיבלתי בכרטיס האשראי חיוב על סך 179 ש"ח. התקשרי על מנת לברר את פשר החיוב לבזק ואז התברר לי שזו כלל לא העיסקה וכי אני בכלל לא מחוברת לבזק בינלאומי דרך בזק. לפי טענת בזק- אני מחוברת למסלול אחר לגמרי בו אני משלמת על קו הטלפון בנפרד- 65 ש"ח בחצי השנה הראשונה ועוד 85 ש"ח בחצי השנה השניה. ובחצי השנה הראשונה תשתית האינטרנט חינם ובחצי השנה הבאה אני משלמת 99 ש"ח. כלל לא הוזכר עניין הספק. מיותר לציין כי זאת לא הפעם הראשונה בה אני עושה עיסקה מול חברת תיקשורת ויודעת כבר לשאול את כל השאלות הרלוונטיות ובמפורש שאלתי את הנציג כשהתחברתי האם אני מחוברת דרכם גם לספק, גם לתשתית וגם לקו טלפון והכל במחיר הזה. כמובן שהנציג ענה שכן. בבירור שלי מול בזק בינלאומי בדקתי מי נתן את ההוראה על חיוב הכרטיס שלי לתשלום של 45 ש"ח כל חודש והסתבר לי שנציג של בזק נתן את ההוראה מה שחיזק את דבריי שהעיסקה נעשתה מולם הכוללת גם את הספק. דבר שהתברר לי כלא חוקי כלל להעביר את פרטי כרטיס האשראי שלי לנציג של חברה אחרת. לאחר שסיפרתי את הסיפור בפעם הראשונה לנציגה של בזק שכמובן טענה שאני כלל לא מחוברת דרכם לבזק בינלאומי היא אמרה שהיא תקשיב לשיחה מוקלטת ותחזור אליי "תוך 24 שעות". כמובן שהנציגה ששמה מיכל לא חזרה אליי ולאחר יומיים אני חזרתי אליהם ושוב כמובן הייתי צריכה לספר את כל הסיפור מחדש לנציגה אחרת שענתה לי וביררה מול המחשב למה לא חזרו אליי עדיין. היא ראתה שהעבירו את הפנייה שלי ואמורים להאזין לשיחה. ביקשתי ממנה שתבדוק מה קורה עם זה ושהנציגה הראשונה (מיכל) לפחות תחזור אליי ותגיד שהעניין בבדיקה. שאלתי תוך כמה ימים יחזרו אליי וגם הנציגה השניה אמרה שעד תחילת השבוע היא תחזור אליי (דיברתי איתה בתאריך 7.3, יום רביעי). כמובן שגם הנציגה השניה- שוב לא חזרה אליי. לאחר שבתחילת השבוע (18.3) שוב חזרתי אל נציגה ובפעם השלישית סיפרתי שוב את הסיפור, הנציגה אמרה שאין מה לעשות, אין תיעוד במחשב, אין שיחה מוקלטת (הנציגה שהייתה אמורה לחזור אליי עם תשובה מהשיחה המוקלטת שכחה ממני). הועברתי למנהל ושוב נאלצתי לספר את כל הסיפור מההתחלה. מיותר לציין שכל שיחה עם בזק הייתה כמעט שעה- בזבוז זמן מוחלט. המנהל שוב טען שאין לו מה לעשות אלא לחבר אותי מחדש למסלול אחר ש"מוזל יותר" למרות שמבחינתם המסלול מוזל יותר אך עם חישוב משותף עם הספק אני אשלם הרבה יותר ממה שהייתי אמורה לשלם- כשהם בעצם חיברו אותי לספק. המנהל לא סיפק אותי כיוון שאני רק רציתי את המחיר שעליו הם התחייבו, הועברתי לשימור לקוחות- וכמובן, שוב נאלצתי לספר את אותו הסיפור בפעם המי יודע כמה. גם שם כל מה שיכלו לתת לי זה "מחיר מוזל" ולאחר שיחה עם המנהלת שגם לא הועילה בכלום כיוון שלא יכלה לתת את המחיר המקורי נאלצתי להורות לה לנתק אותי.
לא יכול להיות שהטעות היא שלהם- הנציג חיבר אותי למסלול שאני ידעתי כמה אני הולכת לשלם ולפי החיובים בכרטיס האשראי נראו לי מאוד הגיוניים, הנציג לא תיעד את המסלול ואין להם שיחה מוקלטת ובנוסף הוא דיבר עם בזק בינלאומי ונתן להם את ההוראה לחייב אותי על ספק. לא יכול להיות כל הטעויות האלה ואני אצטרך לשלם על כך בזה שהם "מוזילים" לי את החבילה.
נזק כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש, על כך שלא חזרו אליי והחזר עבור החודשיים הנוספים בהם נאלצתי לשלם הרבה יותר ממה שסוכם. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה