פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
א. גביית תשלום מוגזמת.ב.סחבת וזלזול במתן שרות חיוני. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לפני מ"ס חודשים לבזק במטרה שיעבירו תיבות של התשתית של הבנין אשר יושבות על קיר ביתי לקיר אחר בבנין.היות ותיבות אלו מפריעות לי לבניה על פי חוק,ואשר הינם תנאי הכרחי למתן אישור סופי מטעם העיריה.לאחר משא ומתן על התשלום נאלצתי לשלם כ3.500 ש"ח מראש עבור העבודה.{אשר אינה לוקחת יותר מחצי יום} בתאריך 12 למאי שילמתי את הכסף ונאמר לי שתוך שבועיים שלוש העבודה תתבצע.לאחר מ"ס פעמים אשר נאלצתי להתקשר שוב ושוב, כל פעם נאמר לי כי הנושא בטיפול ורק אחרי ויכוח סוער בתאריך 17 ליוני באו והתחילו את העבודה,ולא סיימו אותה בטענה כי זה שייך לתחום מקצועי אחר.שוב אני מתקשר לחברה ועד שעונים לי נציגים ובודקים. אומרים שוב כי הנושא בטיפול. יש לציין כי כאשר שילמתי את התשלום שוחחתי עם בחור בשם יניב חמי, והוא אמר כי כל מה שאני צריך עובר דרכו. אמנם כאשר שוחחתי עימו מ"ס פעמים הוא טען שוב ושוב כי הוא אינו יודע להגיד לי מתי ואיך, נוסף על כך בשלושה שבועות האחרונים הוא אינו עונה וממילא אין עם מי לדבר.חשוב לציין כי אני תקוע עם הבניה אך ורק בגלל בזק,ולא יתכן כי חברה שנותנת שרות חיוני לציבור תנהג בצורה כה מזלזלת, תגבה מחיר כל כך גבוה מראש,ללא אפשרות להתנגד, בנוסף לקבל יחס מזלזל ואף לאחר התשלום לא לתת שרות ויחס הוגן.
עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה