חיוב שגוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הייתי לקוח החברה כ 11 שנים. ב 7.10.11 התקשרתי על מנת להתנתק בשל מעבר דירה.
נציגת שירות בשם מיטל הסבירה שניתן לבצע הקפאה ל 3 חודשים ללא תשלום. הסכמתי.
ב 5.1.12 התקשרתי שוב ושוחחתי עם נציג בשם חן, ושוב בוצעה הקפאה נוספת לחודש, ובאותה ההזדמנות גם שילמתי חשבונית אחרונה.
ב 29.1.12 ושוחחתי עם נציג בשם משה, על מנת לבצע ניתוק סופי כיוון שהחלטתי לעבור לחברה אחרת.
להפתעתי בסוף חודש מרץ קיבלתי מכתב התראה לפני עו"ד עקב אי-תשלום חוב.
בשיחה עם נציגה בשם מעיין היא הסבירה כי התשלום עבור חוב עד למועד הניתוק ב 30.1.12. לדבריה, גם בעת הקפאה קיים חיוב מינימלי של 25 ש"ח.
אם הייתי יודע כי קיים חיוב עבור הקפאה הרי שהייתי מתנתק, כיוון שלא גרתי בדירה!
בלית ברירה שילמתי את התשלום בסך 70.89 ש"ח.
חיוב זה נוצר בעקבות מידע מוטעה שמסרו לי 2 נציגים ב 2 שיחות טלפון נפרדות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|