פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מגעיל שקיבלתי מקשרי לקוחות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום 18 ליולי התקשרתי לבזק על מנת לחבר את האינטרנט שניתקתי אותו מ3 חודשים וחצי מתברר שאני כבר מחוברת לאינטרנט שלהם יותר מחצי חודש ואני לא מודעת על כך העבירו אותו לקשרי לקוחות על מנת שאקבל זיכוי אך הם סירבו דיברתי עם נציגה שנתנה שירות מתחת לכל ביקורת ! היא טוענת שאני ביקשתי הקפאה בפועל אמא שלי התקשרה על מנת לנתק את האינטרנט הסבירה במפורש לנציגה שניתקה אותה כי המחיר יקר לי וכי כרגע אין לי כסף וברגע שארצה להחזיר את האינטרנט אני אתקשר אליכם למעשה היום הנציגה מקשרי טוענת שדיברו איתי וכי אני אישרתי הקפאה ואני מיודעת ל 3 חודשים של הקפאה הנציגה שדיברה עם אמא שלי עבדה עליה היא בפועל הקפאיה את המנוי ואני למעשה משלמת על האינטרנט כבר 18 יום ובפועל לא השתמשתי הסרתי זאת לקשרי לקוחות היא טוענת ששמי רשום בפניה אמרתי לה אין בעיה נאזין לשיחה ואם דיברתי או אמא שלי והסכמנו להקפאה אז תחייבו אותי היא טוענת שאין על מה להאזין לשיחה ושכרגע אם ארצה להתנתק תנתק אותי ביקשתי לדבר עם מנהל לא ידעתי שבחברה גדולה כמו בזק לצערי אין מנהל בקשרי לקוחות אני בטוחה שלא הגעתי לשימור לקוחות הם מפסידים לקוח של 20 שנה ומעלה על פיצוי של 30 שקל כדי שארגיש טוב היא ניתקה אותי מטלפון של בזק ומהאינטרנט אך אני דורשת זיכוי על האינטרנט כי בפועל עבדו על אמא שלי שהיא אישה בן 60 לא סיימה כיתה ד אני ממש לא מרוצה מהשירות שלהם הם מתחת לכל ביקורת מה לקוח דורש בס"כ התייחסות הנציגה מקשרי לקוחות כמעט ואומרת לי את משקרת:) כן זה קרה בחברות אחרות בקשרי עושים את מירב יכולתם על מנת לשמר לקוח היום התנתקתי ואני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש ועל חיוב באינטרנט שלא היה בשימוש הנציגה מקשרי ניתקה אותי בלי שום ניסיון לשמר אותי אפילו ייחס לא נתנה לי ממש נציגה מתחת לכל ביקורת
כספי סוג הנזק :
אני דורשת החזר כספי ופיצוי על העוגמת נפש שנגרם לי על ידי נציגת שימור אונליין פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה