פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות עם התקנת קו ואינטרנט נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שכרתי לאחרונה עם חברתי דירה בירושלים בשביל לימודים שנה הבאה. לפני כשבועיים החלטתי להתחבר לבזק בתשתית ADSL 10 MB
לאחר שדברתי עם הנציגה הובטח לי שיגיע טכנאי בשעה 9 עד 11 ויתקין מודם עם ראוטר. אמרתי לנציגה שאני לא יהיה זמין ולכן עליהם ליצור קשר עם חברה שלי, כמו כן הנציגה הדגישה בפני את החשיבות להביא לחברה שלי צילום של תעודת הזהות שלי ויפוי כוח על מנת שהטכנאי יתקין את התשתית (החשבון על שמי)

חברתי נסעה מדירתה בחדרה לדירתנו בירושלים (איננו גרים בדירה כרגע) וחיכתה במיוחד בשביל הטכנאי, שלא הגיע. חברתי חיכתה עד השעה 11 והתקשרה לבזק ושאלה למה הטכנאי לא הגיע. בזק טענו שהתקשרו וניסו ליצור איתנו קשר ואף היו ברחוב אך לא הצליחו ליצור קשר ולא הצליחו למצוא את הדירה חברתי טענה בפניהם שזה לא יכול להיות, אף אחד לא צלצל אליה ואף אחד לא דפק בדלת של הדירה, מסתבר שהם בכלל התקשרו לטלפון שלי (שלא היה זמין מסיבות עבודה) והם לא ניסו בכלל להתקשר אליה.

לאחר שיחה עם נציגה נחמדה הוחלט ששבוע הבא יבוא טכנאי ויתקין את הכל. כפי שנאמר "עליה" והאחריות שהכל יעבוד.
אתמול, הגיע הטכנאי (לאחר שחברתי נסעה במיוחד לירושלים), והסתבר שהטכנאי לא הביא את המודם ואף בחוצפה רבה טען שעלינו לקנות את המודם והוא לא אמור להביא לנו את המודם, טענה שבחיים שלי לא שמעתי.

לא רק שחברתי טורטרה הלוך ושוב אלא גם בזבזה כסף רב עקב נסיעות ואפילו היא נפגעה עמוקות ורוצה לעזוב את בזק.

דברנו עם בזק והם אמרו שישלחו לנו את המודם בחינם ויפצו אותנו בחודש חינם. חודש חינם שווה 95 שקל (ספק+תשתית), ולעניות דעתי זהו פיצוי מועט ואפילו מעליב, במיוחד עקב הנסיעה לירושלים שעלתה כסף רב, החניה שעלתה ועוגמת הנפש.

אני אשמח מאוד לעזרה בנושא זה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על השעות שבוזבזו והנסיעות לשווא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה