פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בבקשה להפיכת קו לחסוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מסיבותי הפרטיות ביקשתי מחברת בזק להפוך את קו הטלפון שלי לחסוי לשיחות נכנסות וגם חיסיון של הקו בעת התקשרות החוצה. (כמובן תמורת תשלום) באותו המעמד ביקשתי גם העתקת קו עקב מעבר דירה. את העתקת הקו הם הצליחו לבצע וגם את החיסיון אך החסיון החזיק מעמד רק יומיים חברה הפנתה את תשומת ליבי שהמספר לא חסוי כשאני מתקשרת. הרמתי טלפון ל 144 כדי לברר אם המספר חסום כשביקשתי את המספר שלי נתנו לי אותו בלי שום בעיה. כמובן שפניתי מייד ל 199 ודרשתי שיחליפו לי שוב את המספר ויהפכו אותו לחסוי, הם ברוב חוצפתם הסכימו אך כמובן תמורת תשלום כשהבעתי את תמיהתי הם הסכימו עימי שאכן אולי אני לא צריכה לשלם אבל שאשלח להם פקס בעניין הם יבחנו את הנושא, שלחתי פקס כמובן שהוא לא הגיע, לאחר יום שלחתי שוב ודרשתי שישלפו אותו מיידית ויטפלו בנושא. לשימחתי הדבר נעשה ובמקום קיבלתי מספר חדש, אך אבוי באותו הערב גילית שעדיין המספר לא חסוי לשיחות יוצאות, הרמתי שוב טלפון ל 199 וביקשתי (תמימה שכמוני) שעם הטיפול אני מבקשת שיחזרו אלי לוודא שאכן התבצע הדבר לשביעות רצוני (זה בא בעקבות משפט אומלל של הפקידה שביקשה ממני לבדוק אם הדבר התבצע לאחר 24 שעות) הפקידה הסבירה לי שהם לא חוזרים והטיפול לא מתבצע במוקד שלהם. לאחר מכן היא הצליחה לחזור אלי והסבירה לי שהיא טעתה וכן יש לי חסיון על הקו ואז שוב הסברתי לה שהכוונה היתה לשיחות יוצאות היא עשתה את המאמץ וטיפלה בעניין במקום, אבל לא כאן הסתיים הכל. יש בביתי מכשיר עם שיחה מזוהה עם שירות שיחה מזוהה שגם עליו אני משלמת אז הם הפסיקו את זה למה? ככה! ושוב הייתי צריכה להתקשר ושוב לבקש...
אני מדגישה שעל כל השירותים הללו אני משלמת, אין פה שום דבר שאני מקבלת בחינם, לא קרה פעם אחת בכל השתלשלות העניינים האומללה הזו שהם הציעו לי איזשהו פיצוי.
אני כמובן פונה לבחון את החלופות, בזק צריכים להפנים שהם כבר לא היחידים בשוק.
לעבור לחברה אחרת! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה