פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות של מתקין במחיר ואני צריכה לשלם.... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הוד השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשתקינו לי את קו הטלפון המתקין הציע לי מבצע - 4.5 ש"י לטלפון אלחוטי.
וידאתי איתו מספר פעמים כי מדובר בסכום חד פעמי, והוא השיב בחיוב.
מעבר לכך הוא רשם על טופס ההתקנה את דגם הטלפון וציין בעמודה של "תשלומים" - 4.5 ש"ח ולא ציין מספר תשלומים (כלומר לא כתוב 4.5 * X).
להפתעתי גילית שבזק מחייבים אותי ב- 36 תלשומים של 4.5 ש"ח שלא כפי שהובטח לי.

אם אחזיר את הטלפון יבטלו את החיובים, אבל אני חושבת שעליהם לספוג את הטעות. במיוחד בגלל שלבקשתי הוא רשם את המחיר, ווידאתי בע"פ את המחיר מספר פעמים.
אין שום סיבה שהם לא יעמדו בתנאי התקשרות, ואין שום סיבה שאני אטרטר את עצמי לחנות של בזק סטור להחזיר את הטלפון בגלל טעות שלהם.

פניתי לפני כשבועיים לבזק ודיברתי עם אחראית משמרת. מאז התקשר אליי התטכנאי להתעמת איתי בטלפון אולי אני אחזור בי. הסברתי לו שזה מה שכתוב, זה מה שאני יודעת ולכן עליהם לספוג את הטעות שלו.

עד היום לא קיבלתי תשובה. העניין כל כך מכעיס שאני אפילו שוקלת לעזוב ולעבור לטלפון של HOT.

דרך אגב, התשובה שלו לטענותי היתה די טיפשית - "זה נראה לך הגיוני שתקבלי טלפון אלחוטי ב- 4.5 ש"ח???"

התגובה לא מקובלת עליי! החיובים לא מקובלים עליי!

אני מאוד אודה לכם על העזרה.
כספי סוג הנזק :
שיספגו את הטעות של המתקין. זה נראה לי רק פייר. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
נכון הטכנאי טעה ושכח לרשום את מספר התשלומים. תגובה:
להחזיר את מכשיר הטלפון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה