פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי סרק תחת סעיפים שונים לאחר התנתקות מחודש 4/12 נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.4.12 העברתי דרישת התנתקות מכל השירותים של בזק בקו שמספרו 03-9040492 שכלל אינטרנט, וזאת אחרי תקופה ארוכה של ניתוקים באינטרנט שלמרות כל תלונותיי החוזרות ונשנות התקלה לא תוקנה. עם שליחת דרישת הניתוק דרך האתר נתק סברתי לתומי שכאן הסתיימו יסוריי בחברת בזק. הגעתי לתחנת השירות עם הנתב של בזק על מנת להחזירו, שם נאמר לי שאין צורך להחזירו. למרות כל האמור לעיל בזק מסרבת להתנתק ממני !!! ממשיכה לשלוח אלי חיובי סרק ולחייב את כרטיס האשראי שלי. החיוב הפעם הוא על הנתב שסירבו לקבל - שעובדת שהציגה את עצמה כמנהלת בשם אביבה טוענת שאני חייבת שהשאר עם הנתב של בזק ולהמשיך לשלם עבורו 17.15 לחודש למרות שדרשתי ניתוק של כל השירותים.
בזבוז זמן+שיחות טלפון+עצבים סוג הנזק :
בטול כל החיובים לאלתר ומחיקת שמי מהמאגר של בזק פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה