פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור שירות מודיעין 144 שלא הוזמן בקו 03-6839857 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏21 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה גיליתי שמזה מספר שנים אני מחוייב עבור שירות המודיעין 144. כשהתקשרתי לברר מי הזמין את השירות נאמר לי שהוא הוזמן ע"י אבי – שנפטר לפני כשנתיים. כמובן שביקשתי מיידית להתנתק מהשירות (בתאריך 21/6/12) ונאמר לי שההתנתקות תבוצע תוך שלושה ימים.
לאחר שעברו למעלה משבועיים ולא זכיתי לשום התייחסות פניתי שוב למוקד ושם נאמר לי ש"הנושא נמצא בתהליך". ברצוני להזכיר שלא אני ולא אבי המנוח ביקשנו את השירות שהתחדש מעצמו במשך שנים מבלי שאיש מיידע אותנו על כך. יתרה מזאת ,כל בקשותיי לראות מי חתם ואישר את השירות עלו בתוהו.מכתבים שנשלחו לחברה לא נענו כלל ובזק אף הגדילה לעשות וניתקה את הטלפון מכיוון שלא רציתי לשלם עבור החודשים האחרונים (מאז שגיליתי את החיובים).
לא נותרה לי ברירה והייתי חייב לשלם בכדי להמשיך להשתמש בטלפון - לא ייאמנו התירוצים בהם הם ישתמשו בכדי לדחוף לאנשים שירותים שכלל לא צריך!!!!!!!!!!1
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור כל השנים בהם חוייבתי על שירות שלא ביקשתי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה