פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בזמן ביצוע עסקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני התחברתי לשירותי האינטרנט של בזק לפני כשנה וחצי. לפני כחודשיים ביקשתי להתנתק עקב מעבר לדירה שיש בה אינטרנט של בזק ולכן אין לי שימוש במנוי שלי. כשדיברתי עם נציגה (בשם גלית לדעתי), הנציגה טענה שיש התחייבות ושעליי לשלם עד אוגוסט 2013 (!) תשלום חודשי של כ-20 ₪ עבור הראוטר שברשותי גם אם אני לא משתמשת בו. כששאלתי אם יש אפשרות להחזירו, הנציגה צחקקה בזלזול ואמרה "להחזיר, מה פתאום??". יש לציין כי השיחה הייתה ממש לא נעימה והנציגה דיברה בהתנשאות וזלזול. השיחה התגלגלה למנהלת שמעליה ולנציגות פניות הציבור שכל אחת מהן זלזלה בטענתי שהיא: בעת ההתחברות לא נאמר לי על התשלום החודשי הזה ועל ההתחייבות והנציגות טענו שהדבר מופיע בטופס ההתקנה (במעמד ההתקנה ע"י הטכנאי) ושהמידע הזה מופיע גם בחשבוניות שלי. ציינתי גם את חוק ההתחייבויות... אך אלה ניסו להבהיר שזוהי לא התחייבות אלא תשלום חודשי על "רכישה" שכמובן לא צוינה בשיחה הראשונית שלי לבזק. על טופס ההתקנה שהטכנאי מחתים את הלקוח - לא אני חתמתי! הן שלחו לי את הטופס במייל ורואים בבירור שזוהי לא חתימתי! ומדוע שאחכה לחשבונית על מנת לדעת שאני מחויבת לשלם במשך שנתיים?? ביקשתי להראות לי טופס יפויי כוח שאני נתתי אך לטענתן חברת בזק לא שומרת טופס יפוי כוח!! מיותר לציין כי זו חובת החברה! הנציגה האחרונה שדיברה איתי מפניות הציבור טרחה לציין בפני כמה וכמה פעמים שזו אשמתי שלא בדקתי את החשבונית וזו לא בעיה שלה, היא התחילה לדבר איתי במושגים משפטיים כמו עבירה על החוק, בית משפט, פלילי... כאילו אני רוצחת שברחה מבית הסוהר... להזכירכם אנחנו מדברים כאן על ראוטר!!!!! בזמן שאני עוד מדברת איתה ושואלת אותה שאלות, היא החליטה שסיימה להגיד את דבריה אמרה "יום טוב" ופשוט ניתקה את השיחה!!! לפני כמה ימים קיבלתי חשבונית של 280 ש"ח! התקשרתי למוקד ושם הסבירו כי זה חיוב על כל החודשים הבאים שאני אמורה לשלם. שאלתי מדוע חייבו הכל בבת אחת ולא כל חודש כפי שנאמר לי? הנציגה בדקה את הנושא מול האחראית והחשבונית תוקנה... הייתי צריכה לחוות בחודשיים האחרונים אין ספור שיחות כעוסות עם נציגות ללא טיפת יחסי אנוש ושירותיות שהתייחסו אליי כאילו אני עבריינית שהעזה להתנתק מבזק... זוועה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה