פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיזול בתקלות שלהלקוח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב25.7.12 הייתה לי תקלה בקו האינטרנט, התקשרתי לחברת בזק היה זה יום רבעי , הנציג אמר לי שהתקלה תטופל היום מקסימום מחר ( יום חמישי ) ביום חמישי לאחר שראיתי שהבעיה עדיין קימת ואף אחד מחברת בזק לא טרח לחזור אלי לעדכן אותי ,לכן נאלצתי אני להתקשר כאשר התקשרתי אמרו לי שהתכנאי יגיע מחר ( שישי) 11-13 כאשרהגיע יום שישי התקשרתי שוב לבזק לוודא שהתכנאי אכן מגיע... מסתבר שהוא הגיע דקה לפני השעה 13:00 לא הטריח את עצמו להגיע לפני כי הראי אני ישבתי ללא אינטרנט כבר שלושה ימים... כאשר אני שוב התקשרתי ביום שישי לבזק ( אגב עדיין רק אני מתקשרת,אף אחד מחברת בזק לא טורח להרים טלפון ולעדכן אותי ) בכל אופן אמרו לי שהתכנאי אכן הגיע אבל התקלה כבר לא תטופל מאחר והמרכזית סגורה ותטכנאי אין גישה בשביל שיוכל לתקן את התקלה .....כאן אבקש למשב לב שלא הנציגים ולא הטכנאים אינם יודעים שהמרכזיות סגורות ביום שישי ? איך איתכן שבחברת כה גדולה אין תיאום בין הנציגים לתכנאים למרכזיות ??????
בכל אופן לא כאן נגמר הסיפור כך התקשרתי יום אחר יום עד שסוף סוף חברת בזק אמרה שהבעיה בכבל הראשי שנקרע ושזה בטיפול ואפילו לא חשבו להציע לי פטרון איזשהו ,נאלצתי מאחר ואנני יכולה לשבת שבועיים בלי אינטרנט נאלצתי לפנות לחברת פאלפון ולרכוש נטסטיק משבכלל לא רציתי ,זה הוא שרות יקר והמהירות של האינטרנט באכות גרוע הצלחתי להשתמש באינטרנט בצורה טובה בעזרת הנטסטיק רק שלושה ימים ,לאחר מכן המהירות ירדה בצורה מחרידה ושוב נאלצתי לסבול מאחר ואפילו ביוטיוב לא יכולתי לצפות...כך ביזבזתי 100 על יומיים של אינטרנט תקין , ( אגב בנתיים עשיתי הקפאה בבזק כי לא היתה לי ברירה) לפני כשלושה ימים התקשרתי לבזק להתחבר בחזרה מאחר שכבר לא יכולתי לסבול מהאיכות הגרועה של הנטסטיק כאשר אמרתי שהספק נתן לי שניים וחצי מגה אמרו לי בבזק שאין אפשרותלהוריד אותי פחות מחמש מגה כי כברלא קיים אצלהם דבר כזה ( משאגב מעמיד את הלקוח בפני כפייה של חברת בזק אולטימטיבית או שתתנתק או שתשלם עבור 5 מגה המהירות שאגב כלל לא נחוצה לי ). בכל אופן בגלל שאני הייתי צריכה אינטרנט תקין הסכמתי גם לזה בלב כבד ונפש פגועה , ואכזה גדולה מחברה אשר בה לקוחה אנוכי הרבה זמן...
בכל אופן נאלצתי לקחת אצל הספר 2.5 ובבזק 5 מגה ,לא עבר שבוע ימים והנה התקלה לא איחרה לבוא , התקשרתי ביום שישי בשמונה ועשרים בבוקר להודיע שיש תקלה אמרו לי שהתכנאי יגיע אלי מ11-13 ב12 וחצי התקשרתי לשארול איפה התכנאי אמרו לי הצריך להגיע כל רגע ,דקב אחרי שניתקתי את הטלפון עם הנציג ,מתקשר אלי התכנאי ואמר שהתקלה נמצאה מחוץ לבית ושהיום( יום שישי ) כבר לא תטופל ,אלא רק ביום ראשון כי המרכזיה סגורה ,אבקשלמשב לב שוב אותו סיפור כמו לפני חודשיים ימים שהתכנאי לא יודע שהמרכזיה סגורה?! היום ה14.10.12 יום ראשון אני מתקשרת לבזק עונה לי נציג שאומר שהתקלה בטיפול ביקשתי את האחראי ,ענתה לי בחורה שטענה שהינ ה אחראית על המחלקה הטכנית ,בחורה בשם אילה ואמרה לי שכרגע אין מה לעשות אלא להמתין לטכנאי טווח שעות משמונה עד ארבע כאשר בהתחלה דיברתי יפה אך ניסיתי לנסות שתעזור לי וכן תנסה לזרז את הענינים נענתי באפטיות מוחלטת שכאשר כבר יצאתי מגידרי שהרמתי את הקול ואמרתי שאתלונן אמרה לי שאתלונן שאין לה בעיה עם זה ואף רצתה לנתק לי בפנים ( אבקש לשים לב ככה מתנהג האחראי בחברה) אמרה שאמתין לארבע "כשנגיע לגשר נחשוב איך לחצות אותו " כך אמרה לי שכאשר אמרתי לה שהיא אפטית כלפי הלקוחות שלה השיבה בהתעלמות בקיצור כאב לב גדול , הפסד פיננסי כי אחרי התנהגות כזאת נאלצ לפנות לסלקום ולקנות נטסטיק ולשלם על אינטרנט ללא הגבלה כפליים 150 ש"ח ממה שהייתי אמורה לשלם בחרבת בזק + ספק קרוב
לשבעים ש"ח.
בקיצור הזיקו לי גם כספית ,גם עוגמת נפש,גם ביזבוז זמן.
נזק כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה