פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה "בחוזה " נושא התלונה:
ניסים מאיה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפניי מספר חודשיים התחברתי לבזק בהבטחה שאין קנס או כול התחייבות במידה ואבחר בהמשך לעזוב ,החלטתי מסיבות אשיות להתנתק התקשרתי ושוחחתי עם נציגה בשם מרגלית שמסרה כי במידה ואני רוצה להתנתק מבזק אני צריכה לשלם 280 ש"ח הייתי המומה שאלתי מדוע?מסרה לי כי כאשר ביקר אצלי טכנאי מבזק במעמד ההתקנה החתים אותי על טופס שאני מחוייבת כול חודש בעשרים שקלים וכרגע אני מחוייבת עד 2013 בקשתי את הטופס שחתמתי עליו לאחר המתנה ממושכת מסרה כי אין ברשותה את הטופס והיא צריכה לברר עם מהל אזורי שאלתי אותה מתיי תהיה תשובה מרגלית מסרה כי אינה יודעת ובמידה ולא יהיה טופס אחזיר את הנטיב לאחד המרכזים.אני כועסת מדוע אני צריכה להיות מטורטרת מדוע אף אחד לא טרח להסביר לי מדוע אין להם כול ההוכחה בזק חברה לא אמינה היזהרו ואני צריכה להיתמודד עם הבדיקות שלהם ועם נציגה שנותנת לי הרגשה של שקרנית אני מבקשת עזרה אף אחד לא טרח לי ששאלתי עם יש סוג של מחויבות בכלל להזכיר את הנושא אין לי מושג על מה חתמתי אני מבחנתי הטכנאי החתים אותי על התקנה הנציגה בעצמה לא יודעת באופן וודאי עם חתמתי ואני תקועה עם הנטיב ועם בזק שבשקר ובהורמה מחזיקים אותי בגרון ורוצים 2800 שח בבקשה עזרה למען הצדק
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה