פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להעביר שיחת מנהל!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
עוספיא כתובת:
* סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום הגעתי לקוו עקב תקלה טכנית במספר קוו 048392785, הגעתי לנציגה בשם שלי ממטקד טכני חיפה, הסבירה שהתקלה דרך מכשיר, החלפנו מכשיר והתקלה התמשכה, ביקשתי ממנה לשלוח הודעה לבזק סטור כי הקוו הזה יושב תחת עסק ובדיוק בתקופה הזאת איפשר בלי טלפון כי אנו בתקופה של חג, הנציגה הסבירה שאין באפשרותה לשלוח הודעה לבזק סטור
הסברתי לה שהמכשיר לא מזמן נרכש ואני לא יכולה לגשת לחנות על מנת להחליף אותה, נציגה חזרה על אותה תשובה, ביקשתי ממונה (מנהל) מעליה כי לא הסתפקתי בתשובה שלה אמרה שמנהל יביא אותה תשובה והיא לא מתכוונת להעביר
הסברתי לנציגה שזכותי המלאה לדבר מול מנהל ובמידה והיא לא מעבירה אני ניגשת לפניות ציבורף הנציגה באות שניה מספרה מספר פניות הציבור,ואם זה היחס שלכם אני מתנצלת להגיד כי נאלצת להתנייד לחברת 013 אומנם שאין איכות אבל אני רוצה שירות! ולצערי שחצי שני אני איתכם במסע ומתן בעקבות השירות

לצערי שכרגע מפרסמת את הפניה גם ללקוחות שלכם שידעו מזה שירות של בזק

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה