פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ידה הארוכה של בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבן שלנו נכנס לגור בדירה שכורה. באותה הזדמנות הזמנו עבורו מבזק קו טלפון + שרותי אינטרנט אלחוטי. לאחר כשנה וחצי, בעקבות מותה של אימי ז"ל, עבר בני להתגורר בדירתה ולהשתמש בקו הטלפון של בזק שהיה קיים שם מזה עשרות שנים.
את קו הטלפון שהזמנו לדירה השכורה ביטלנו באופן טבעי שכן לא היה טעם להחזיקו יותר. התהליך כולו נעשה בטלפון ובאותה שיחה גם סוכם על חיבור לאינטרנט אלחוטי בכתובת של אימי ז"ל. בשיחה זו לא נאמרה ולו מילה בנושא חיובים בנפרד על נתב האינטרנט שיימשכו לאורך כמעט שנה נוספת על הנתב "שעבר דירה" ונעשה בו עתה שימוש בתשלום כמובן לבזק בכתובת החדשה.

נושא החיובים בנפרד על הנתב התגלה רק בעקבות סימני שאלה שעלו בעקבות חיובים כפולים לבזק שהתגלו בכרטיס האשראי שלנו. פניתי לבזק ושאלתי לפשר החיובים הכפולים ורק אחרי בירור באמצעות נציגת שרות הובהר לי שאלו תשלומים שאצטרך לשאת בהם עוד חודשים ארוכים שכן הנתב עבר דירה ושינה מספר ואנחנו משום מה נענשים על כך ש"התנתקנו". בפועל עשינו חיבור אינטרנט באמצעות בזק ופיזית עם אותו הנתב, אך בעוד שבדירה השכורה קיבלנו חיוב/זיכוי, הרי שעכשיו פרט לתשלום מכובד עבור שרותי אינטרנט מהיר מידי חודש כאשר אנחנו משתמשים באותו הנתב, זכותנו לזיכוי פתאום אבדה בגלל שבני עבר לגור בדירתה של אימי ז"ל שאת מספר הטלפון שלה לא רצינו לבטל מסיבות רגשיות.

דבר לא הוסבר לנו – לא בע"פ ולא בכתב, גם לא הגיע חשבון מבזק המפרט את התשלום ומהותו. נשארה רק היד הארוכה של בזק שבקלות רבה מרשה לעצמה לקחת מידי חודש 25 שקלים מבלי שטרחה ולו פעם ליידע אותנו על כך. ומה היה קורה לו ביטלנו את הקו של אימי (שעליו לא היו שירותי אינטרנט) לאחר שהלכה לעולמה וממשיכים להשתמש במספר הטלפון שניתן לנו בדירה השכורה – אז מן הסתם הכל היה תקין?!

יוצא מכך שבזק מענישים אותנו פעמיים – גם על בחירתנו לא לוותר על מספר טלפון שהיה קשור לאורך עשרות שנים לאימי המנוחה וגם על ניתוק שמשמעויותיו המלאות מעולם לא הובאו לידיעתנו – לא בכתב ולא בע"פ. אכן התנהלות רגישה ומופתית בעידן תחרותי.

ולסיום - בשיחת הטלפון עם נציגת השרות הובהר לי חד משמעית שבזק לא מוכנה לוותר על החיוב!!!
כספי סוג הנזק :
הפסקת החיוב הכפול וזיכוי על סכומים שנגבו ללא הצדקה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה