פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
b144 - פרסום כוזב, הטעיית לקוח ודרישת תשלום קנס בגין הפסקת השירות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏12 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ,התקשר אלי נציג של b144 בהצעה לפרסם את העסק שלי ב-144 תמורת תשלום חודשי קבוע.
לאחר כמה דקות שיטפון של מילים מהירות וחזרה על המילה "חשיפה", הוא שכנע אותי לעשות לא מנוי אחד (לעיר טבריה) אלא גם מנוי נוסף לעיר חיפה.
בנוסף נאמר לי שחוץ מתשלום חודשי, ישנו תשלום של שקל 1 עבור כל "חשיפה" ש-144 מבצעים לעסק שלי. כאשר שאלתי אודות ה"חשיפה", הסוכן הסביר שאני מחויב שקל 1 עבור כל פעם שמספר הטלפון שלי נמסר ללקוח שהתקשר ל-144. לא האמנתי שיכולה להיות כל "עקיצה" מצידה של חברה ותיקה כמו "בזק", ולאחר לבטים קצרים הסכמתי ל"תנאים" של התוכנית.
שבוע לאחר מכן קיבלתי מכתב מ-144 שבו גיליתי פרטים נוספים אודות ה"תוכנית" שלי. גיליתי שאני גם מחויב בשקל 1 כל פעם שהעסק שלי הוא אחד מתוך שלושת העסקים המופיעים בראש דף החיפוש באתר 144 (גם אם הלקוח לא לחץ עליי!). וכן, שהתחייבתי להיות מנוי לשנה ובמקרה ואחליט לסיים את המנוי לפני תום תקופה זו, אני מחויב לשלם דמי ביטול של כ-1000 שקלים(!!!) עבור כל מנוי (למה?!!)(להזכירכם, יש לי שני מנויים). שני הדברים האלה לא הוזכרו ע"י הסוכן. אפילו כאשר אמרתי לו שאני אנסה את הפרסום לתקופה של חודש-חודשיים, הוא לא עצר ולא הסביר לי שזה יהיה כרוך בקנס.
פניתי למוקד שרות הלקוחות בבקשה לביטול ושם נאמר לי שיבדקו את השיחה שלנו (כי כל השיחות מוקלטות) ויבדקו האם באמת התנאים ההלו לא נמסרו לי.
כעבור כשבועיים לאחר שהם לא חזרו אליי, התקשרתי שוב ונציגה אמרה לי שלפי ה"בדיקה" שנערכה, ההסכם כשר והסוכן הסביר לי הכל. אמרתי לה שאני לא מאמין, וביקשתי לשמוע את השיחה. היא אמרה שלא יכולה לעשות את זה.
למיטב ידיעתי, במשך חודשיים, רק לקוח אחד (1) התקשר אלי!!!
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול קנס והחזר רטרואקטיבי של כל התשלומים החודשיים ששולמו פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה