פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.01.2006 נשלח לחברת בזק מכתב תלונה, ועד היום לא קיבלתי מענה עליו.
המכתב נשלח בעקבות שירות לקוי וגרוע, אשר ניתן על ידי נציגים של שירות הלקוחות. נושא המכתב היה טיפול בלתי יעיל בבקשה לבצע העברת בעלות והעתקת הקו לכתובת אחרת.
נכון לרגע זה לא קיבלתי שום התייחסות ותשובה לתלונתי, כמו כן הטיפול באותם נושאים התבצע רק לאחר הקפאת הקו.
ברצוני לקבל תגובה לאותה תלונה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה