|
|
|
|
|
|
אי תשלום זיכוי |
נושא התלונה: |
יום שני 29 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
סיימתי את התקשרותי עם בזק בנוגע לאינטרנט מהיר.החזרתי את המודם אך נפלה טעות וחייבו אותי בחשבון עבור מודם חדש בסך 398 ש"ח.לאחר בירור מול שרות לקוחות 199 קיבלתי מכתב הביתה שבו מודיעים לי שאני יקבל זיכוי.בפועל עד היום לא קיבלתי זיכוי מלא,בזק החליטו לזכות אותי בכל חודש בסכום אחר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
יכלו לישלוח לי שיק הביתה על גובה הזיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
. |
שם ותפקיד: |
אנשי בזק טיפלו בתולונה ושוחחו עם הלקוח. |
תגובה: |
בימים הקרובים ישלח לו צ'ק זיכוי על הסכום שבזק חייבת ללקוח |
פתרון: |
|
|
|