אין קו טלפון ואינטרנט חודש וחצי. |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רק רציתי לחלוק עמכם את המקצועיות בבזק שנתקלתי בה בחודש האחרון. אנחנו כבר חודש וחצי ללא קו טלפון, ללא אזעקה, האזעקה מצפצפת בלילה מאחר והיא אינה מחוברת למוקד. השבוע גם אין לי אינטרנט, אני סטודנטית בתקופת המבחנים ויש לי שרת בבית שמתחברים אליו מרחוק. שלא לציין שמתחברים אליי מרחוק מעסק על מנת לתמחר סחורה. כבר חודש וחצי אנחנו מתקשרים לשירות לקוחות "עסקיים" בבזק. והתגובה? "יש לכם שם סיפור עם העמוד שלוקח חודשים", "זה בטיפול", "בדקת את הנורה של הדי אס אל?", "בואי אני אתן לך פקס תשלחי לי אישור ותתנתקו", "יחזור אלייך המנהל" וכו'.. חודשים? בלי אינטרנט? בלי אזעקה? בלי טלפון? אני הייתי רוצה לשמוע מה המנהלים אצלכם היו עושים אם זה היה אצלם בבית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי והחזרת קו הטלפון והאינטרנט, הטלפון שנתתי על מנת לחזור אליי בתשובה לא עובד לצערי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|