פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בקו נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום 1.02.2012 התנתק לי הקו טלפון בבית וגם האינטרנט, כל שנייה אינרנט מתחבר ומתנתק עצמאית. לאחר המתנות בטלפון ושיחה עם הנציג נמסר לי שאכן יש תקלה והטכנאי יכול להגיע הכי קרוב ב7.02 שבוע מיום התקלה. אני סטטדנתית לניהול, חומדת באוניברסיטה פתוחה וכרגע יש לנו תקופת מבחנים ואני חייבת את האינרנט והרצאות און ליין בשביל ההכנה לבחינות, ועכשיו אינני יודעת מה לעשות ואיך ללמוד בלי האינטרנט, כל המבחנים לדוגמא וחומר עזר נמצא באתר ואני שבוע שלם נשארת בלי האינטרנט! לא ייתכן שכל פעם שיש לי תקלה אני צריכה לחכות שבוע גם להיות בבית בשעות לא הגיוניות (1-5) כאשר זה שעות שבהם אני עובדת. זה םשוט חוצפה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק טכנאים במועדים מוקדמים יותר ובשעות ערב לא רק בוקר או צהריים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה