פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת הקפאת קו בזק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
האם קיימת האופציה להקפאת קו הטלפון הבייתי ?
ביום 19-03-13 התקשרתי למוקד שרות הלקוחות של בזק ענתה לי מוקדנית בשם אוסנת בקשתי ממנה לבצע הקפאה של קו הטלפון תשובתה הייתה שאין אופציה כזאת ושהיא מתייחסת לבקשתי כאל בקשת ניתוק ביקשתי ממנה לחזור על תשובתה פעם נוספת ואכן היתה אותה תשובה לפי הבנתי ולפי מה שמתפרסם באתרים באינטרנט קיימת אופציה כזאת .
אודה לכם אם תוכלו לחוות את דעתכם .

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה