פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים עודפים + סירוב לפרט בכתב את תוכנית הגלישה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏11 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
א. בחודש ינואר דיברתי עם שירות הלקוחות של בזק וסיכמתי על חבילת גלישה בעלות של 99 ש"ח ל-20/3, ומודם בחיוב/זיכוי מלא.
כמו כן הובטח לי שאקבל בכתב את פרטי התוכנית.

* למרות זאת גיליתי שחוייבתי בחודשים הבאים ב-120 ש"ח.
* דגם המודם שהובטח לי (סימלונטי המספק קצב תקשורת פנימי של 750Mbps) לא היה במלאי של בזק סטור.
* את פרטי התוכנית לא קיבלתי כמובטח בכתב.

ב. ב-11.3, לאחר ששיחה עם שירות הלקוחות לא הועילה, דיברתי עם נציגה בשם סיוון משימור הלקוחות. הנציגה אישרה שאכן הייתי אמור להיות מחוייב ב-99 ש"ח. היא הבטיחה לעדכן את המחיר, לדאוג לזיכוי על החודשיים הקודמים, והכי חשוב - לשלוח לי בכתב את פרטי התוכנית.

ג. לקראת סוף מרץ, לאחר שעדיין לא קיבלתי את פרטי התוכנית, ולאחר בשיחה בע"פ עם שירות הלקוחות נמסר לי שאני בכל זאת מחוייב במחיר גבוה יותר (ומשום מה - אין כל תיעוד במערכת של בזק להבטחות שתי הנציגות הקודמות), החלטתי להתנתק.

ד. כעבור כמה ימים, לאחר שכנוע נמרץ של נציגת מכירות, השתכנעתי וביטלתי את הניתוק, כאשר הנציגה הבטיחה שפרטי התוכנית (כאמור מהירות 20/3 ב-99 ש"ח עם חיוב/זיכוי מלא על המודם) היא זו שתעודכן, ושסוף סוף אקבל את פרטי התוכנית בכתב.

ה. ב-2/4 הגיע טכנאי להחליף מודם, כדאי שאוכל לקבל את המהירות המובטחת (עלייה מ-15 מגה ל-20 דורשת החלפה למודם VSDL), ולאחר שהוא התקין אותו - גיליתי להפתעתי שאני מחובר למהירות 20/1.5.
התקשרתי לשירות הלקוחות ואמרו לו שזו המהירות "שהובטחה"!!!
כמו כן, מסרו בשירות הלקוחות שאין כל תיעוד של פרטי השיחה עם כל שלושת הנציגות הקודמות!!!

לאחר כמה שיחות זועמות, הנציגה האחרונה הסכימה לעדכן את תוכנית החבילה ל-20/3, במחיר שהובטח. מאחר ומן הסתם ניתן להבין שאיני סומך על ההבטחות הללו שניתנו בע"פ, ביקשתי ממנה בפעם הרביעית לקבל את פרטי התוכנית בכתב.

המצב הנוכחי:
היום אני אמנם גולש במהירות הנכונה, אך אין לי מושג אם במחיר הנכון.
ולמרות שביקשתי זאת מ-4 נציגות שונות על פני שלושה חודשים, עד היום לא קיבלתי כל אישור כלשהו על פרטי התוכנית בכתב.

בזק פשוט מסרבים להעלות את המחיר והתנאים על כתב - זה כנראה מה שמאפשר להם לגבות בדיעבד מחיר יותר גבוה ולטעון שזה מה שנקבע.

בברכה,
טל ישראל

כספי סוג הנזק :
קבלת פרטי תוכנית בכתב + קבלת החזר כספי על הסכום העודף שנקבע מינואר 2013 + קבלת המודם המקורי שהובטח (7850U) פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה