פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה באינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב- 12.4 החלה תקלה באינטרנט בביתי, אי אפשר היה לגלוש. לאחר נסיונות עצמיים להבנת הבעיה פניתי ב- 15.4 לספקית האינטרנט, בזק בינלאומי, שם זיהו שהבעיה היא בתשתית של בזק - ספקית התשתית. הם העלו את בזק על הטלפון ביחד אתי, ובמשך כשעתיים ניסו לפתור לי את הבעיה, ללא הצלחה. הם שלחו אלי הביתה טכנאי בשם אלי ב- 17.4, ששוב עבד במשך כשעתיים עד שזיהה שהבעיה אכן נובעת מבזק. על פי הסברו בזק החליטה על דעת עצמה להעלות את קצה הגליזה ללא התיעצות עם הלקוחות מ- 10M ל- 15M, מה שגרם במקרה שלנו דוקא לקריסת הגליזה ולאי יכולת מוחלטת לגלישה במשך 5 ימים. אלי היה על הקו עם מחלקת ההנדסה של בזק שלאחר נסיונות שכנוע שלו הורידו את הקצב בחזרה ל- 10M ואז ניתן היה לחזור לגלוש בבית. במקביל אלי החליף את הנתב שהיה לי בבית, למרות שלא היתה בו תקלה ולא היה צורךבהחלפה, ושינה לי הגדרות ברשת האלחוטית הביתית. זה גרם לחוסר יכולת גלישה בעמדות אחרות מרוחקות בבית. כשביקשתי ממנו לשחזר את ההגדרות הקודמות הוא הסביר לי שהוא אינו טכנאי מחשבים ושאסתדר לבד. הוא מיהר לעזוב, ולאחר שעזב התקשרתי שוב למוקד בבזק בבקשה שיחיזרו לי את הנתב הקודם וההגדרות הקודמות. הם הציעו לי שאסדר את זה לבד, ולאחר לחץ שלי הבטיחו שהטכנאי יהיה אתי בקשר כדי להחזיר את הנתב הקודם וההגדרות. לצערי זה לא קרה עד היום. אני עדיים עם תקלה בבית ואצטרך להזמין טכנאי פרטי להגדרה מחדש של הרשת הפנימית בבית, דבר שאמור לעלות כ- 300 ש"ח. למרבה האירוניה קבלתי אתמול אימייל מבזק ש"מברך" אותי על השדרוג שעשו לי ל- 15M.
להחזיר את הנתב הקודם וההגדרות הקודמות אן לפצטת אותי ב- 300 ש"ח עבור טכנאי פרטי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה